مدافع پرسپولیس:

ما آدم‌ها بی‌معرفت نباشیم و قدر شهدایمان را بیشتر بدانیم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همه تلاشمان را مقابل الاهلی عربستان انجام می‌دهیم تا بتوانیم از این مرحله هم به دور بعد صعود کنیم.

ما آدم‌ها بی‌معرفت نباشیم و قدر شهدایمان را بیشتر بدانیم

به گزارش ۸دی،محمد انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت پرسپولیس پس از ۳ بازی و کسب ۹ امتیاز گفت: خداراشکر وضعیت تیم خوب است و شرایط خوبی داریم. در زمینه نتیجه‌گیری مشکلی نداریم و به همت بچه‌ها و سایر اعضای تیم ۳ برد را در طی ۳ هفته به دست آوردیم، امیدوارم این روند خوب را بتوانیم در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه دهیم تا هوادارانمان را شاد و خوشحال کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که تیم الاهلی عربستان حریف پرسپولیس در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را چطور می‌بینید افزود: الاهلی تیم بسیار خوبی است که بازیکنان بسیار خوبی هم جذب این تیم شدند و مربی کاربلدی هم دارد. آنها حریف قابل احترامی برای ما هستند و ما می‌دانیم که الاهلی عربستان با هزینه‌هایی که انجام داده با تمام قوا به مصاف ما خواهد آمد. البته ما هم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم و امیدوارم که در روز بازی با الاهلی روز خوب ما باشد و نتیجه خوبی بگیریم.

انصاری در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار هستی که پرسپولیس بتواند از این مرحله عبور کند، تصریح کرد: ما نشان دادیم که تیم خوبی هستیم و می‌دانیم که الاهلی هم حریف بسیار خوبی است. با این همه ما همه تلاشمان را انجام می‌دهیم تا برنده این بازی باشیم، حالا که تا این مرحله بالا آمدیم باید با تمام قدرت کار را ادامه دهیم.

انصاری در خصوص دیدار این هفته پرسپولیس مقابل سیاه‌جامگان در هفته چهارم لیگ برتر افزود: سیاه‌جامگان در این چند بازی نشان داده که تیم خوبی است و وضعیت خوبی هم دارد. ما برای این تیم احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانیم که بازی سختی پیش روی ماست چرا که هر تیمی روبروی پرسپولیس بازی می‌کند توان زیادی به خرج می‌دهد اما ما برای ادامه روند خوبمان عقب‌نشینی نمی‌کنیم و به دنبال پیروزی در این بازی هستیم تا با ۱۲ امتیاز از ۴ بازی و صدرنشینی در لیگ برتر به مصاف الاهلی عربستان برویم. ما همه تلاشمان را در این بازی انجام می‌دهیم اما اینکه چه نتیجه‌ای در بازی رقم بخورد خدا می‌داند.

مدافع ملی‌پوش تیم پرسپولیس درباره عکسی که از بازیکنان این تیم در فضای مجازی پخش شده و آنها یاد و خاطره شهید حججی را گرامی داشته‌اند، افزود: در این باره فقط یک جمله می‌گویم و آن این است که امیدوارم ما آدم‌ها بی‌معرفت نباشیم و قدر شهدایمان را بیشتر بدانیم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه