فائزه هاشمی: شورای شهر جدید می‌تواند مدفن اصلاحات باشد

فائزه هاشمی گفت شورای شهر جدید می‌تواند مدفن اصلاحات باشد.

فائزه هاشمی: شورای شهر جدید می‌تواند مدفن اصلاحات باشد

به گزارش ۸دی، فائزه هاشمی گفت شورای شهر جدید می‌تواند مدفن اصلاحات باشد. وی در مصاحبه با روزنامه قانون و در پاسخ این سوال که «برخی مدعی هستند اگر محسن هاشمی در لیست امید نبود، رای نمی‌آورد، این ادعا را قبول دارید؟» گفت: دامن زدن به این اظهارات را به صلاح نمی‌دانم. ما لیست مشترک ارائه دادیم و کنار هم ایستاده‌ایم و این بسیار مهم است که با تدبیر، این مرحله را پشت سر بگذاریم. به نظر، باید ایرادها را بزرگان اصلاحات حل کنند.
البته اگر محسن فقط به خاطر لیست امید رای آورده است پس چرا او را سرلیست قرار ‌دادند؟! اختلاف رای محسن با نفر بعدی بیانگر حقیقت است. محسن یک مولفه‌ای متفاوت با بقیه داشته است که یک میلیون و هشتصد هزار رای آورده است اما مهم این است که همگی در کنار یکدیگر پیروز شدیم.
وی می‌افزاید: ما شهرداری می‌خواهیم که در آینده، کسی صد رحمت به قالیباف نگوید.
فائزه هاشمی در پاسخ این سوال که: «برخی مدعی شده‌اند که این شورا مدفن اصلاحات است؟ این ادعا را قبول دارید؟» تصریح کرد: اگر دوستان مسیر اختلاف را ادامه دهند ممکن است شرایط به گونه‌ای شود که این حرف محقق شود، اگر انتخاب شهردار بر اساس صلاحیت و تخصص نباشد و اگر اظهارات نامناسبی که اصلاح‌طلب‌ها به یکدیگر نسبت می‌دهند، ادامه پیدا کند، ممکن است این اتفاق بیفتد. باید قوی‌ترین نتیجه را از خود بر جای بگذاریم.
همواره اختلافات بعد از پیروزی‌ها حادث می‌شود، مردم با اصلاح‌طلبان پیمان اخوت نبسته‌اند، باید به گونه‌ای عمل کنیم که به مردم در ادامه اصرار نکنیم که بیایند رای بدهند.
وی در پاسخ این پرسش که «شما دوست دارید که برادرتان شهردار شود؟» می‌گوید: من احساس می‌کنم که مردم یک میلیون و هشتصد هزار رای دادند که محسن شهردار شود چرا که محسن نحوه تعامل با قدرت و پیدا و پنهان آن را می‌داند و مهم‌تر اینکه می‌داند باید با چه سرعتی شتاب گرفت.
این عضو کارگزاران همچنین درباره نسبت دولت یازدهم با مرحوم هاشمی گفته است: وزرای دولت یازدهم پیش پدر می‌آمدند و مشورت می‌گرفتند ولی البته حسن روحانی از ایشان مشورت نمی‌گرفت.
او این را هم گفته که ۴ نفر از خانواده ما از جمله پسرم ممنوع‌الخروج شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: کیهان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه