فرمانده سپاه قدس گیلان:

متأسفانه کسی نیست که مردم را به صحنه اقتصادی وارد کند

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه متأسفانه کسی نیست که مردم را به صحنه اقتصادی وارد کند، گفت: سپاه برخلاف نظرات برخی‌ها نگاه بنگاه‌داری به امور اقتصادی کشور ندارد و تنها تلاش می‌کند معیشت و اقتصاد مردم رونق پیدا کند.

متأسفانه کسی نیست که مردم را به صحنه اقتصادی وارد کند

به گزارش ۸دی، محمد عبدالله پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، بابیان اینکه سپاه رویکرد تصدی‌گری در هیچ حوزه‌ای را ندارد اظهار کرد: سپاه قصد دارد مردم را به صحنه وارد کند و امروز بیشترین تلاش سپاه برای رونق بخشیدن به معیشت و اقتصاد مردم است.

وی بابیان اینکه هدف سپاه تنها گرفتن بازار روسیه و ضربه زدن به اسرائیل نیست، افزود: سپاه سعی دارد تا با پرداختن به اقتصاد مقاومتی و تحقق منویات رهبری محصولات خود را به تمام کشورهای حاشیه‌ای ایران ارسال کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه متأسفانه کسی نیست که مردم را به صحنه اقتصادی وارد کند، گفت: سپاه برخلاف نظرات برخی‌ها نگاه بنگاه‌داری به امور اقتصادی کشور ندارد و تنها تلاش می‌کند معیشت و اقتصاد مردم رونق پیدا کند.

عبدالله پور بابیان اینکه پیرو منویات مقام معظم رهبری در تلاشیم تا مردم را در اقتصاد مقاومتی فعال کنیم، خاطرنشان کرد: همان‌گونه که مردم را در جنگ هدایت کردیم و موفق شدیم تلاش می‌کنیم در جنگ اقتصادی با نگاه اقتصاد مقاومتی موفق و فاتح میدان شویم.

وی بابیان اینکه باید در استان گیلان مردم‌سالاری اقتصادی به وجود بیاید، افزود: سپاه میلی برای انجام کارهای اقتصادی ندارد و تأکید می‌کنیم که فقط مردم باید اقتصاد کشور خود را به دست بگیرند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی راهنمایی و راهکار ارائه شود، خاطرنشان کرد: در جنگ تحمیلی نیز مردم اجازه ورود به میدان‌های نبرد حق علیه باطل را نداشتند بلکه ساختاری به نام بسیج و سپاه به وجود آمد و با سازمان‌دهی مردم را به صحنه کشاند.

عبدالله پور بابیان اینکه ساختار اقتصادی کشور متأسفانه دولت‌محور شده، افزود: برای اجرای طرح‌های بزرگ اقتصادی ضوابط و بروکراسی اداری مانع به ثمر نشستن انرژی و فعالیت فعالان اقتصادی می‌شود.

وی بابیان اینکه در صادرات محصولی از گیلان با مشکلاتی مواجه هستیم، گفت: اگر یک محصولی قرار باشد از رشت به‌جایی صادر شود آن‌قدر ادارات و سازمان‌ها اظهار و نظر و مکاتبات اداری انجام می‌دهند فعال اقتصادی از انجام کار اقتصادی خسته و دلسرد می‌شوند.

فرمانده سپاه قدس گیلان بابیان اینکه مردم باید جایگاه خود را در عرصه اقتصادی بیابند، گفت: ما از جنگ بحران سخت‌تری نداریم و یقیناً می‌توانیم در عرصه اقتصادی هم موفق عمل کنیم.

عبدالله پور با اشاره به تأمین امنیت ایران و همچنین ممالک اسلام و جبهه مقاومت، گفت: ایران در تلاش است تا امنیت جهان را تضمین کند و اکنون مشاهده می‌کنید که عملیات‌های مستشاری ایران در سوریه و عراق موجب پیروزی‌های مکرر در جبهه مقاومت می‌شود.

وی بابیان اینکه اقتصاد باید مردمی ‌شود، گفت: هیچ کاری تاکنون نشده که مردم واگذار بشود و نتیجه مطلوب به دست نیاید و یقیناً سپردن اقتصاد جامعه به دست مردم مثمر ثمر خواهد بود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه