خبرنگار: الیاس عبدالله پور
امام جمعه رودسر:

رئیس جمهور به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند

امام جمعه رودسر گفت: رئیس جمهور به وعده‌های خود در سخنرانی‌های مراسم تنفیذ حکم و تحلیف جامه عمل بپوشاند.

رئیس جمهور به وعده‌های خود جامه عمل بپوشاند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین تقی روحانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با اشاره به برگزاری مراسم تنفیذ و تحلیف دوره دوازدهم ریاست جمهوری اظهار داشت: رئیس جمهور به وعده‌های خود در سخنرانی‌های مراسم تنفیذ حکم و تحلیف جامه عمل بپوشاند.
وی افزود: توجه به معیشت مردم که در سخنرانی مقام معظم رهبری نیز مشهود بود مورد توجه قرار گیرد و امیدواریم در دولت دوازدهم موجی از رفع گرفتاری مردم ایجاد شود.

امام جمعه رودسر پیام حضور بیش از ۱۰۰ هیئت خارجی در مراسم تنفیذ و تحلیف ریاست جمهوری را نشانه اقتدار، وحدت و همدلی ملت خواند و گفت: رئیس جمهور قدر این وحدت و همدلی را بداند و مراقبت کند در این ۴ سال از فرصت به‌وجود آمده برای خدمت به مردم استفاده کند.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به تلاش‌های ابرجنایتکاران دنیا به‌ویژه آمریکا و سگ هارش در منطقه یعنی اسرائیل غاصب برای منزوی جلوه دادن ایران اسلامی گفت: امروز آن کسانی‌که در دنیا منزوی هستند خود آمریکایی‌ها و فرزندان نامشروعش هستند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم تحلیف رئیس‌ جمهور افزود: متاسفانه عده‌ای از نمایندگان مردم با یک کار خلاف اخلاق و عرف دیپلماتیک در خانه ملت که باید از حقوق ملت دفاع کنند با نماینده اتحادیه اروپا عکس سلفی می‌گیرند.

خطیب جمعه رودسر به سالروز پیروزی حزب الله در جنگ ۳۳ روزه اشاره کرد و افزود: آمریکا و آقای ترامپ بدانند این حزب الله با حزب الله سال ۸۵ تفاوت دارد اگر غلطی از شما سر بزند آمریکا و اسرائیل با خاک یکسان خواهند شد.

حجت الاسلام روحانی در خاتمه خطبه های نمازجمعه امروز فرارسیدن سالروز بازگشت آزادگان را گرامیداشت و خطاب به مسئولین گفت: نباید آزادگان میهن عزیز ما در پیچ و خم های مسائل اداری باز بمانند ، مسئولین باید بدانند این مسند ها و این سمت ها را مدیون آزادگان و جانبازان گرانقدر کشورمان هستند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه