خبرنگار: الیاس عبدالله پور
امام جمعه موقت املش:

محرومیت‌زدایی از شهر سمام نگاه ویژه مسئولین را می‌طلبد

امام جمعه موقت املش در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهر گفت: پروژه محرومیت‌زدایی “شهر سمام ” نگاه ویژه مسئولین را می طلبد.

محرومیت‌زدایی از شهر سمام نگاه ویژه مسئولین را می‌طلبد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام احمد احمدی مجرد در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان املش پس از دعوت همگان به تقوای الهی و پرهیز و اجتناب از گناه، به سالروز پیروزی حزب الله لبنان بر رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و اظهار داشت: مردم جنگ زده، محروم و زجر کشیده لبنان تا پای جان در مقابل زیاده خواهی های رژیم صهیونیستی ایستادگی کردند و با ایثار و شهادت طی نبردهای جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه توانستند نقشه های دشمن متجاوز را نقش برآب کنند.

وی افزود: هر وقت قانون درمقابل رژیم غاصب صهیونیستی قرار گرفته دست به جنگ زدند و باویرانی و ترور انسان های بی دفاع و مظلوم لبنان و فلسطین را به خاک و خون کشیدند.

امام جمعه موقت املش در ادامه خطبه های نماز جمعه به سالروز بازگشت آزادگان اشاره کرد و گفت: هنوز هر وقت تصاویر بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مان در رسانه ها پخش می شود همان شور و اشتیاق در میان خانواده ها موج می زند و باید قدردان آن ایثارگری و جان فشانی آزادگان میهن بود.

حجت الاسلام احمدی مجرد با بیان اینکه قریب ۴۰ هزار آزاده به کشور بازگشت، خاطرنشان کرد: وقتی پای صحبت رزمندگان دلیر ایرانی که در اسارت رژیم بعث گرفتار شده بودند می نشینیم افتخار میکنیم که در مقابل شکنجه ها لب به سخن بازنکردند و اسرار نظامی ایران را برای دشمن برملاء کردند.

وی به سالروز حرکت امام رضا(ع) از مدینه به خراسان اشاره کرد و اذعان داشت: آن امام همام حرکت خود را با وداع در کنار قبر پیامبر آغاز کرد و به نیشابور آمد ، دشمن از هر راهی برای جلوگیری از دیدار مردم با امام رضا(ع) نمود ولی نتوانست جلوی اشاعه دین مبین اسلام را بگیرد و امروز بارگاه آن حضرت ملجاء و پناهگان تمام حاجت مندان و گرفتاران شده است.

خطیب موقت جمعه املش در پایان خطبه های نمازجمعه تصریح کرد: پروژه محرومیت زدایی که از طرف دفتر مقام معظم رهبری در دهستان سمام املش از توابع بخش رانکوه آغاز شده همت تمام مسئولین شهرستان را می طلبد تا هرچه سریعتر به اتمام برسد و موجب فراهم شدن اشتغال جوانان در منطقه شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه