درد و دل یک دهه شصتی دلشکسته؛

آقایان نماینده! چرا فریاد جوانان مظلوم گیلان را به گوش مسئولان نمی‌رسانید؟

چرا به داد چوکا نمی‌رسید؟ هر ساله زمین‌های ش…ارود را بطور مشکوکی به افراد خاص واگذار می‌کنند، . شرکت ابریشم(شارم) صومعه سرا نابود شد و امروز هم درحال فروش ۴۰۰ هکتار از زمینهای شرکت پرن…ان می‌باشند و کاملا کمر به نابودی صنایع ابریشم گیلان بسته‌اند

آقایان نماینده! چرا فریاد جوانان مظلوم گیلان را به گوش مسئولان نمی‌رسانید؟

به گزارش ۸دی، متن دریافتی زیر دل نوشته یکی از جوانان مخاطب این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص مصائب و مشکلات جامعه جوان گیلان است که بی کم و کاست تقدیم می‌شود:

هفتم اسفند ۹۴ بود که مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی با توجه به شعارهای کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به آنها رای داده و نمایندگان خودشان را راهی مجلس شورای اسلامی کردند. اما انگار نمایندگان استان بجای احقاق حق مردم مظلوم هرکدام به نحوی فقط دنبال حاشیه سازی هستند. یک روز یک نماینده با یک شعر حوزه انتخابیه خود را زیر سوال می‌برد و یک نماینده دنبال تطهیر فتنه گران هست و یک نماینده هم ذوق زده از دیدن موگرینی و سلفی گرفتن با اوست و الی آخر …

استان گیلان با داشتن ۱۳ نماینده انگار هیچ‌کسی ندارد که فریاد مردم رنج کشیده و زحمت‌کش را به گوش مقامات برسانند. تعداد جوانان بیکار، روز به روز در گیلان در حال افزایش هستند و استانداری که انگار در یک استان دیگر مسئول می‌باشد و هر بار از کاهش میزان بیکاری می‌گویید در صورتی‌ که شواهد موجود چیز دیگری را نشان می‌دهد.

بی تدبیری در این استان موج می‌زند، شرکتهایی که می‌توانند جوانان زیادی را بر سر کار بیاورند یکی پس از دیگری در حال نابودیست و هیچکس هم بفکر نیست. زمانی در غرب گیلان وقتی از مردان شهرمان در مورد شغلشان می‌پرسیدیم اکثر در چوکا یا شفارود کار می‌کردند اما امروزه چوکا حال و روز خوشی ندارد.

آقای استاندار! چرا به داد چوکا نمی‌رسید؟ هر ساله زمین‌های ش…ارود را بطور مشکوکی به افراد خاص واگذار می‌کنند، چرا کسی پاسخگو نیست. شرکت ابریشم(شارم) صومعه سرا با واگذاری نادرست به بخش خصوصی نابود شد و امروز هم در حال فروش ۴۰۰ هکتار از زمین‌های شرکت پرن…ان می‌باشند و کاملا کمر به نابودی صنایع ابریشم گیلان بسته‌اند و آقایان خوابند. شرکت ایحاگستر شمال هم که سرنوشت نامعلومی دارد و دیگر شرکت‌ها که نمونه‌هایی را نام بردم.

آقایان نماینده! چرا فریاد جوانان مظلوم گیلان را بگوش مسئولین نمی‌رسانید؟ شما در مقابل رأیی که مردم به شما داده‌اند باید هم در دنیا و هم در آخرت پاسخگو باشید. شما ۱۳ نفر هستید و امید داریم که با هم برای آبادانی گیلان متحد شوید و حرکتی انجام دهید تا حداقل وزرا در انتخاب مدیران کل، افراد متعهد و دلسوز را انتخاب کنند تا مردم برایشان مهم باشد نه مانند آقایان، بخاطر خوش خدمتی امار آشتباه را در جامعه ترویج دهند. یک روز بیکاری را هفت درصد و یک روز نه درصد و یکبار هم ۱۱ درصد اعلام کند.

درد و دل یک دهه شصتی دلشکسته

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه