عدم حضور مدیران شهرداری رشت در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم به بهانه حضور در محضر سفیر انگلیس!

مدیران شهرداری رشت نشست با سفیر انگلستان را به حضور در جمع خانواده‌های شهدای مدافع حرم ترجیح دادند.

عدم حضور مدیران شهرداری رشت در دیدار با خانواده‌های شهدای مدافع حرم به بهانه حضور در محضر سفیر انگلیس!

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت در شرایطی با حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم برگزار شد که برخی از مدیران شهرداری رشت که از قبل جهت حضور در جلسه  دعوت‌شده بودند از شرکت در جلسه کمیسیون فرهنگی خودداری و در نشست با سفیر انگلستان در شهرداری رشت حضور یافتند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اعتراض نسبت به این اقدام  سرپرست و مدیران شهرداری رشت و دیدارشان با سفیر انگلستان  اظهار کرد: شهرداری رشت در حال حاضر دوران سرپرستی را می‌گذراند و مدیران شهرداری باید نسبت به برگزاری جلسات دقت لازم را داشته باشند.

فاطمه شیرزاد افزود: برخی از مدیران شهرداری رشت در حالی در نشست با سفیر انگلستان شرکت کردند که از حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورا مطلع بودند.

وی تصریح کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی ازجمله دیدار با سفیران کشورهای دیگر برای شهرداری رشت  ضرورتی ندارد و سرپرست شهرداری و مدیر روابط عمومی‌اش  باید نسبت به برگزاری این جلسه پاسخگو باشند.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت با اعلام اینکه اعضای شورا حواسشان به اقدامات  سطح شهر است گفت: ما اجازه انجام رفتارهایی که درشان مردم و ارزش‌ها نباشند را نخواهیم داد.

 وی با اشاره به  حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم در جلسه کمیسیون فرهنگی شورا گفت: شهدای مدافع حرم شهدای امنیت کشور هستند و قرار بود در دهه کرامت در خدمت دختران شهدای مدافع باشیم و این سعادت امروز نصیب کمیسیون فرهنگی شورای رشت شد.

شیرزاد با اشاره به نگرانی‌های فرزندان شهدای مدافع حرم در خصوص وضعیت حجاب و عفاف تصریح کرد: هراندازه زنان به سمت حجاب بروند مصون‌تر خواهند ماند.

وی با اعلام اینکه دشمن ضربات فرهنگی خود را وارد کرده است گفت: مسئولان باید در خصوص مسئله عفاف و حجاب هوشیار باشند و موضوع حذف مباحث ایثار و شهادت در کتب درسی از اهداف دشمنان است.

عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت نیز با انتقاد از نشست امروز مجموعه شهرداری رشت با سفیر انگلستان اظهار کرد: بابت جلسه امروز با سفیر انگلستان  از طریق  پیامک مطلع شدیم.

محمدحسین واثق کارگرنیا افزود: ضرورت تشکیل این جلسه مشخص نیست و سرپرست و مدیر روابط عمومی شهرداری رشت  در این خصوص باید پاسخگو باشند.

وی در خصوص دغدغه‌های دختر شهید مدافع حرم درباره حجاب اظهار کرد: یکی از معضلات فعلی جامعه کشف حجابی است که روزبه‌روز شدت می‌گیرد.

کارگرنیا افزود: متأسفانه بدحجابی در جامعه به یک هنجار تبدیل‌شده است و متأسفانه غالب مسئولین این وضعیت را پذیرفته و حتی در جلسات رسمی نیز دیده می‌شود که باحجاب و ظاهری نامناسب برخی افراد شرکت می‌کنند.

عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت افزود: درگذشته استفاده از برخی رنگ‌ها و پوشش‌ها در ساعات اداری غیرمتعارف بود اما امروزه قبح این کار از بین رفته است.

وی با اعلام اینکه شهدا برای حفظ ارزش‌ها جان خود را نثار کردند گفت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه مرهون خون شهداست و باید با حفظ عفاف و حجاب پاسدار خون آنان باشیم.

به گزارش فارس در جلسه امروز کمیسیون فرهنگی شورای رشت قرار بود با حضور سرپرست و برخی از مدیران شهرداری رشت از فرزندان دختر شهدای مدافع حرم تجلیل شود که این کار بدون حضور آنان انجام شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه