فرمانده سپاه گیلان در مراسم تجلیل خبرنگاران:

۵۰۰۰ خانواده گیلانی از ابتدایی‌ترین سیستم بهداشتی محروم‌اند / یک‌دهم هزینه‌های غیرضرور برخی افراد مشکلات را حل می‌کند

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: ۵۰۰۰ خانواده در گیلان از ابتدائی‌ترین سیستم بهداشتی محروم هستند و یک دهم هزینه برخی کارهای غیرضرور برخی افراد می‌تواند مشکل همه این خانواده ها را برطرف کند.

۵۰۰۰ خانواده گیلانی از ابتدایی‌ترین سیستم بهداشتی محروم‌اند / یک‌دهم هزینه‌های غیرضرور برخی افراد مشکلات را حل می‌کند

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر از فعالان عرصه رسانه و خبر گیلان که در سالن اجتماعات کانون بسیج جوانان رشت برگزار شد ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: در عرصه خبر و اطلاع‌رسانی خبرنگارانی که بتوانند در قالب اسلامی بنویسند انگشت شمار هستند.

وی افزود: برخی خبرنگاران هنوز از روش‌های غربی در فعالیت خبری و رسانه‌ای خود استفاده می‌کنند و از هر دروغ و افترایی برای عرضه آنچه که خود می‌خواهند بهره می‌برند.

فرمانده سپاه قدس گیلان ادامه داد: این افراد حاضرند برای اینکه خود را رسانه برتر جلوه دهند دست به دروغ پراکنی بزنند.

عبدالله پور با تأکید بر اینکه باید از مدل اسلامی خبررسانی در انتشار اخبار استفاده کرد گفت: شهید صارمی راه و روش انعکاس اخبار را نشان داد و خبرنگاران هم باید تلاش کنند در راه این شهید والامقام گام بردارند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۵۰۰۰ خانواده در گیلان از ابتدائی‌ترین سیستم بهداشتی و مسکونی محروم هستند افزود: یک دهم هزینه برخی کارهای غیرضرور برخی افراد می‌تواند مشکل همه ۵۰۰۰ خانواده نیازمند را برطرف کند و امروز خبرنگاران وظیفه دارند این خانواده‌های محروم را شناسایی کنند و از مسئولان بخواهند که به اوضاع آنها رسیدگی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه