رئیس جدید اداره بنیاد مسکن شهرستان بندرانزلی معرفی شد

رئیس جدید اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان انزلی با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان معرفی شد.

به گزارش ۸دی، پیش از ظهر چهارشنبه با حضور محمداکبرزاده مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان و میرشمس مومنی زاده فرماندار و جمعی از مسئولان بندر انزلی، رئیس جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان معرفی شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان در این جلسه با اشاره به اینکه رضایت مندی مردم و خدمات رسانی مناسب از اولویت های اصلی این نهاد است، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش های انجام شده در سال های گذشته عملکرد بنیاد مسکن مطلوب و مورد رضایت بوده است.

محمد اکبرزاده خدمتگذاری به مردم به ویژه روستائیان را هدف اصلی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: ایجاد تغییر و تحول در رأس امور ادارات تابعه این نهاد نیز به همین منظور است.

وی با اشاره به اینکه مسئولان این نهاد باید در ارائه خدمت توجه و دقت نظر ویژه ای انجام دهند، گفت: انتظار می رود این مهم با ایجاد این تغییر در شهرستان انزلی نیز مدنظر قرار گیرد.

فرماندار انزلی نیز در ادامه این جلسه با اشاره به اهمیت خدمت گذاری به مردم، اظهار کرد: رویکرد و هدف اصلی نظام مقدس اسلامی از ابتدای پیروزی تاکنون خدمتگذاری به مردم بوده است.

میرشمس مومنی زاده اولویت اصلی همه مسئولان را محرومیت زدایی و رسیدگی به نیازمندان دانست و گفت: توجه به نیازمندی های مردم در سطح روستاها سبب ایجاد توسعه روستایی می شود.

وی با بیان اینکه ایجاد توسعه روستایی زمینه ساز توسعه ملی است، خاطرنشان کرد: به همین منظور خدمت رسانی و توسعه زیرساخت ها و زیربناها و ارائه خدمات رفاهی در روستا می تواند زمینه ساز کاهش مهاجرت از روستا به شهر شود.

فرماندار انزلی با تأکید بر رعایت اخلاق حرفه ای و تکریم ارباب رجوع، تصریح کرد: در حوزه محرومیت زدایی و توجه به نیازمندان این موضوع جلوه بیشتری به خود می گیرد.

وی اجرای طرح هادی در سطح شهرستان انزلی را یکی از اولویت های این اداره برشمرد و افزود: در حوزه اسناد روستایی نیز روند کند گذشته باید سرعت بخشیده شود.

در پایان این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و تلاش های «سید کاظم مهدی پور» رئیس سابق اداره بنیاد مسکن انزلی «رضا بلند پایه» به عنوان رئیس جدید این اداره معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه