توزیع بیش از ۷۰۰دستگاه پنکه در بین مددجویان مناطق محروم گیلان

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان گفت:۷۳۰ دستگاه پنکه در بین خانواده های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم شهرستان های رودبار، سیاهکل، املش، رودسر و آستارا توزیع شد.

به گزارش ۸دی، مجید بزرگی راد در گفتگو با ایسنا منطقه گیلان ،از توزیع وسایل سرمایشی بین خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در مناطق محروم و روستایی استان خبر داد و گفت: این اقدام بر اساس نیازسنجی به‌عمل‌آمده در مناطق محروم و روستایی استان و ضرورت تأمین وسایل سرمایشی برای خانواده‌های تحت حمایت انجام شده است .

وی با بیان اینکه  تعداد ۷۳۰ دستگاه پنکه در بین خانواده های تحت حمایت ساکن در مناطق محروم شهرستان های  رودبار، سیاهکل، املش، رودسر و آستارا توزیع شد، افزود: مبلغ ۱۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان برای تأمین این تعداد پنکه هزینه شده است .

بزرگی راد با اشاره به اینکه ۱۲ شهرستان در گیلان جزء مناطق محروم به شمار می آیند،گفت: تعداد پنج هزار و ۹۷۸ خانوار ساکن در این مناطق ، تحت حمایت کمیته امداد هستند .

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان گیلان با بیان اینکه برای شناسایی نیازهای موجود در بین خانواده‌های تحت حمایت در ابعاد مختلف، نیازسنجی لازم توسط این نهاد انجام می‌شود، افزود: مددکاران با در نظر گرفتن اولویت های نیازمندی های خانواده های تحت حمایت ، تلاش می کنند تا مشکلات و نیازمندی های آنان در کوتاه ترین زمان مرتفع شود .

وی همچنین به بیمه حوادث خانواده های تحت حمایت این نهاد  اشاره کرد و گفت: تمام منازل مددجویان به همراه اثاثیه و اموال آنها تحت بیمه حوادث از جمله آتش سوزی، انفجار، زلزله، رانش زمین و دیگر حوادث احتمالی قرار دارند .

بزرگی راد، اظهار کرد: سال گذشته تا کنون ۱۳۳ مورد خسارت طی ۱۵ مرحله به مبلغ هشت میلیارد و ۵۳ میلیون و ۴۵۰ هزا ریال به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد گیلان پرداخت شده است .

وی گفت:۱۰۶ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان گیلان از خدمات معیشتی، فرهنگی، درمانی، اجتماعی و توانمندسازی برخوردار هستند.

منبع: ایسنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه