رشد ۳۰۰ درصدی کشف مواد مخدر در شفت طی سال جاری

فرمانده نیروی انتظامی شفت با اشاره به برخی اقدامات و اجرای طرح های مختلف در حوزه مبارزه با مواد مخدر از رشد ۳۰۰ درصدی کشف مواد مخدر در این شهرستان طی سال جاری خبر داد.

رشد ۳۰۰ درصدی کشف مواد مخدر در شفت طی سال جاری

به گزارش ۸دی، سرهنگ علی صداقت با اشاره به شرایط جغرافیایی و موقعیت گردشگری شفت، گفت: این شهرستان سیاحتی، زیارتی و گردشگری بوده و در فصول مختلف سال شاهد حضور گسترده مسافر است که با همکاری سازمان های و نهادهایی همانند سپاه، بسیج، اوقاف، تبلیغات اسلامی و سایر ارگان ها تلاش می کنیم تا از نظر امنیتی و فرهنگی و رفاهی امکانات و خدمات مناسب ارائه دهیم.

وی به برخی اقدامات و طرح های اجرا شده توسط این فرماندهی در سطح شهرستان شفت اشاره کرد و یادآورشد: امسال به نسبت سال گذشته شاهد رشد ۳۰۰ درصدی کشف مواد مخدر در شهرستان شفت بوده ایم.

سرهنگ صداقت با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سوء استفاده کنندگان از منابع طبیعی و قاچاق چوب، تصریح کرد: در این حوزه نیز با اقدامات پلیس شاهد رشد ۳۶ درصدی در کشف قاچاق چوب و همچنین ۴۵۰ درصدی در کشف سوخت قاچاق بوده ایم.

وی با بیان اینکه در حوزه تصادفات جرحی و فوتی نیز شهرستان نسبت به سال گذشته متاسفانه با افزایش مواجه بوده است، ادامه داد: استفاده نکردن از کلاه ایمنی و رعایت نکردن قوانین یکی از مهم ترین دلایل تصادف در سطح شهرستان شفت است.

به گفته این مسئول در امسال در حوزه توقفیات خودرو و موتورسیکلت نیز شاهد رشد ۵۰ بوده ایم و در طول چهار ماهه نخست سال جاری ۳۶۰ موتورسیکلت توقیف شده است.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش موثری در مشارکت عمومی و همچنین افزایش و ارتقای آگاهی آحاد جامعه در زمینه دانش انتظامی، افزود: با کمک رسانه و اطلاع رسانی به موقع به جامعه می توانیم از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/

منبع: مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه