فراری اوین ۲ روز پیش دستگیر شد/ تکذیب دستگیری آزاده نامداری

مدیر کل زندانهای استان تهران گفت: برخلاف آنچه گفته شده مبنی بر فرار یکی از زندانیان زندان اوین این فرد از بیمارستان فرار کرده است که بازداشت شد.

فراری اوین ۲ روز پیش دستگیر شد/ تکذیب دستگیری آزاده نامداری

به گزارش ۸دی، مصطفی محبی مدیر کل زندانهای استان تهران در نشست خبری صبح امروز خود در پاسخ به سوالی درباره فرار یکی از زندانیان از زندان اوین گفت: این فرد از زندان فرار نکرده بلکه از بیمارستان فرار کرده بود و دو روز پیش دستگیر شد و جرمش کلاهبرداری بود.

وی درباره ساخت مهدکودک در زندان نسوان گفت: مجوز و نیروی انسانی این کار را نتوانستیم فعلا محیا کنیم. به نظر ما بچه ها در کنار مادران باشند خیلی بهتر هستند و ما کودکان زیر دو سال را نگه می داریم.محبی درباره اینکه بیشترین جرایم زندانیان مربوط به کدام جرم ایت گفت : بیشترین جرایم مربوط به مواد مخدر و بعد از آن سرقت و بعد از آن جرایم علیه اشخاص مهم است. در مورد مواد مخدر ۳.۶ کاهش و سرقت ۸.۶ درصد در سال جاری کاهش داشته ایم.

مدیر کل زندانهای استان تهران تصریح کرد: پرونده های قدیم فقط مزاحمت تلفنی بود. ما در گذشته داشتیم پرونده ای که به دلیل فوت کردن و زنگ زدن و مزاحمت تلفنی برای خانم، همسرش به او شک کرد و این خانم خودسوزی کرد و ببینید یک مزاحمت تلفنی باعث فوت خانم شد

وی خبر منتشره مبنی بر دستگیری ازاده نامداری در فرودگاه را تکذیب کرد و گفت: چنین چیزی را نداشتیم.وی درباره سلفی نمایندگان گفت: دیدید که یک لحظه جوگیر شدند و این تصاویر در عرض ۵ دقیقه همه جا پخش شد.محبی درباره اجرای طرح پایندهای الکترونیکی در زندان تهران گفت: هنوز به صورت عملیاتی اجرایی نشده و محل اجرای طرح اختصاص داده شده ولی برای تجهیزات و نیروی انساتی نشکل داریم.

مدیر کل زندانهای استان تهران تصریح کرد: فراوانی جرایم موادمخدر ۴۲ درصد و سرقت ۳۰ درصد است.محبی درباره فروش زندان اوین گفت: فعلا این امر میسر نیست باید جایی را بسازیم که زندانیان را منتقل کنیم و فعلا چنین جایی نداریم و هشت مالک دارد به همین دلیل ممکن است با هم اختلاف نظر داشته باشند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه