خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار کلاچای در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

همه شهرداری‌های ساحلی گیلان، زباله‌ها را در ساحل دفن می‌کنند

شهردار کلاچای گفت: همه شهرهای ساحلی از جمله کلاچای، رودسر، چابکسر، چمخاله و … زباله را جمع و در کنار ساحل دریا دفن می‌کنند.

همه شهرداری‌های ساحلی گیلان، زباله‌ها را در ساحل دفن می‌کنند

به گزارش ۸دی، حسین بائوج لاهوتی شهردار کلاچای رودسر صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی با اعلام آمادگی برای راه اندازی دفتر خبرنگاران در این شهر اظهار داشت: مردم شهرداری را خانه دوم خود می‌دانند چون مردم از روز تولد تا فوت با شهرداری کار دارند و شهرداری هم به دلیل ارتباط مستقیم با بیت‌المال نیازمند نگاه ویژه خبرنگاران است.

وی با اشاره به احتمال تغییر شهرداران افزود: خبرنگاران در عرصه تغییر و تحولات پیش‌رو می‌توانند تأثیر فراوانی در انتخابات شهرداران داشته باشند.

لاهوتی تأکید کرد: خبرنگاران باید فضای سیاسی را به این سمت هدایت کنند که مدیریت شهری توسط کارکنان خود مجموعه شهرداری انجام شود و کسانی خارج از مجموعه شهرداری بر شهر حاکم نشوند.

شهردار کلاچای درباره موضوع پسماند در شهرها گفت: خبرنگاران به مشکلات و دردهای ادارات و نهادها هم توجه کنند به عنوان مثال شهرداری‌ها در دفن زباله گزینه‌های زیادی ندارد.

وی ادامه داد: خبرنگاران و رسانه ملی باید به شهرداری‌ها و شوراها در بحث پسماند کمک کنند. در حال حاضر برای پسماند شهرداری‌های ساحلی راهی جز دفن در سواحل ندارد و در سراسر استان همه شهرهای ساحلی از جمله کلاچای، رودسر، چابکسر، چمخاله و … زباله را جمع و در کنار ساحل دریا دفن می‌کنند.

بائوج لاهوتی در پایان گفت: ما به کمک خبرنگاران باید فرهنگ‌سازی کنیم و به این سمت برویم که زباله کمتری تولید کنیم و اینکه یک روز برای جمع‌آوری زباله در نظر بگیریم یک کار موقت فرهنگی است و ما باید کار اساسی‌تری انجام دهیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه