فرماندهی انتظامی انزلی خبر داد؛

عامل آتش‌سوزی اداره تعزیرات انزلی دستگیر شد + جزئیات

فرمانده انتظامی بندرانزلی از دستگیری عامل آتش‌سوزی در اداره تعزیرات این شهرستان خبر داد.

عامل آتش‌سوزی اداره تعزیرات انزلی دستگیر شد + جزئیات

به گزارش ۸دی، سرهنگ هرمز عشقی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگاران، با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حریق در اداره تعزیرات حکومتی شهرستان در بامداد دوازدهم مرداد، ماموران انتظامی بلافاصله برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با بررسی‌های فنی، عمدی‌بودن حریق در این ساختمان محرز شد، اضافه کرد: فردی ابتدا پرونده‌ها را به طور کامل سوزانده بود و سپس با باز کردن شیر گاز، از ساختمان خارج شده بود.

فرمانده انتظامی بندرانزلی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات پلیسی و تعقیب سرنخ‌ها و استفاده از ابزاری که در صحنه جرم جا مانده بود، موفق به شناسایی یک متهم ۲۲ ساله در این پرونده شدند، تصریح کرد: متهم در بررسی‌های فنی پلیس صریحا به انجام جرم انتسابی اعتراف کرد.

عشقی تلاش برای نابود کردن یک پرونده خاص را انگیزه اصلی متهم برای رقم زدن انفجار دانست و اضافه کرد: بعد از اعتراف متهم به داشتن یک همدست، این همدست نیز توسط پلیس شناسایی شده است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم در ساعت اداری در ساختمان پنهان شده تا در بامداد دست به این جرم بزند، خاطرنشان کرد: متهم ۲۲ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه