معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

رسانه ها از اعلام زمان و مکان تشییع شهید حسین پور خودداری کنند/ پیکر شهید هنوز به خاک ایران بازنگشته است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیکر شهید مدافع حرم حسین پور هنوز به خاک ایران برنگشته گفت: رسانه ها از اعلام زمان و مکان تشییع شهید حسین پور خود داری کنند.

رسانه ها از اعلام زمان و مکان تشییع شهید حسین پور خودداری کنند/ پیکر شهید هنوز به خاک ایران بازنگشته است

عباس بایرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه پیکر شهید مرتضی حسین پور شلمانی هنوز به ایران بر نگشته اظهار داشت: رسانه ها از انتشار مطالب غیر واقع خود داری کنند.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از دریافت پیکر شهید نسبت به اقدامات تشییع و خاکسپاری اعلام موضع می کند، افزود: هیچ یک از آمار ها و اطلاعاتی که از سایر رسانه ها منتشر می شود صحیح نیست.
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه به مسائل حاشیه ای دامن نزنند و از اعلام زمان تشییع و تدفین خود داری کنند.
بایرامی افزود: به زودی پیکر شهید به دست ایران می رسد و اخبار تشیع و تدفین شهید متعاقبا اعلام می شود.
به گزارش ۸دی، شهید مدافع حرم مرتضی حسین پور شلمانی از رزمندگان دفاع مقدس بود و روز گذشته در عملیات مستشاری سوریه به فیض شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
Mostafa B: بسمه تعالی ن وَالقَلَمِ وَ ما يَسْطُرُونَ ١٧ مرداد ماه «روز شهادت خبرنگار والا مقام شهید محمود صارمی » یادآور حماسه آفرینی های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح دادند و با خون خود تجسم امانت، مسئولیت، تعهد را عینیت بخشیدند. خبرنگاران رسالت انتقال اطلاعات بهنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت ها به مردم را برعهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و ارزش های والا هستند.  اینجانب، روز خبرنگار ، روز حق گویی و حق جویی و روز پاسداشت قلم را به همه روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و مجاهدان عرصه اطلاع رساني و خصوصا خبرنگاران پرتلاش گیلانی تبریک عرض نموده و برای آن مجاهدان بي ادعاي عرصه، آگاهی بخشی آرزوی سرافرازی و تداوم فعالیت روشنگرایانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم. جبار کوچکی‌نژاد رئیس فراکسیون رسانه ملی، مطبوعات و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی
در حاشیه