فرماندار آستارا در گفت‌وگو با 8دی:

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند/ بهره‌مندی صحیح از ظرفیت خبرنگاران موجب توسعه جامعه می‌شود

فرماندار آستارا خبرنگاران را حلقه اتصال مردم و حاکمیت برشمرد و گفت: بهره‌مندی صحیح از ظرفیت خبرنگاران موجب توسعه جامعه می‌شود.

خبرنگاران حلقه اتصال مردم و حاکمیت هستند/ بهره‌مندی صحیح از ظرفیت خبرنگاران موجب توسعه جامعه می‌شود

یونس رنجکش در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در آستارا خبرنگاران را امین مردم و مسئولین نام برد و اظهار داشت: خبرنگاران چشم بیدار، گوش شنوا و زبان گویای مردم و حاکمیت هستند.
وی خبرنگاران را حلقه اتصال مردم و حاکمیت توصیف کرد و افزود: نقش خبرنگاران در جامعه بسیار حائز اهمیت است و حضور همه جانبه در عرصه های اجتماعی بیانگر آن است.
فرماندار آستارا با بیان اینکه در توسعه جامعه نقش خبرنگاران پر رنگ است، گفت: اگر به درستی بتوان از ظرفیت رسانه ها و خبرنگاران استفاده شود این ظرفیت قدرت تحول در جامعه را دارد و یقینا موجب توسعه جوامع می شود.
مقام عالی دولت در بندر مرزی آستارا با بیان اینکه در عرصه خبرنگاری نیازمند نگاه دوطرفه بین مسئولان و خبرنگاران هستیم، اظهار کرد: گاهی به دلیل عدم شناخت کافی از کار و تلاش رسانه ها از تلاش خبرنگاران و برخورد های یکطرفه و یک سویه، جامعه دچار چالش هایی می شود که نیازمند نگاه دو طرفه هستیم.
رنجکش با بیان اینکه استفاده ظرفیت های خبرنگاران و حاکمیت از یکدیگر ضرورت دارد، خاطرنشان کرد: باید رسانه ها و حاکمیت و کارگزاران دولت برای رسیدن به یک فهم مشترک و منافع ملی بتوانند از ظرفیت های یکدیگر استفاده کنند.
وی افزود: هر میزان رسانه ها و خبرنگاران با بدنه اجتماعی ارتباط داشته باشند به همان میزان می توان اطلاع رسانی بهتری به مردم در عرصه های متفاوت انجام داد.
فرماندار آستارا با اذعان به اینکه در کنار آگاهی بخشی به جامعه می توان مشارکت های اجتماعی را در برنامه ریزی های عمومی بالا برد، تصریح کرد: رابطه اثر بخشی خبرنگاران و دستگاه های حاکمیتی و مدیران اجرایی را با مردم در مقاطع مختلف دیده ایم و نمونه بارز آن در دوران دفاع مقدس و انتخابات اخیر مردم و حضور و مشارکت حداکثری آنها در انتخابات بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه