آغاز ثبت نام متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی

معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: ثبت نام متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی در استان گیلان آغاز شد.

آغاز ثبت نام متقاضیان پروانه تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی

به گزارش ۸دی، حسین ابراهیمیان، معاون فرهنگی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان خبر داد: با تکمیل و راه اندازی سامانه کانون های تبلیغاتی، توسط معاونت مطبوعاتی وزارتخانه و مرتفع شدن موانع پیشین، متقاضیان می توانند از اول شهریور ٩۶ با مراجعه به این سامانه، به نشانی اینترنتی www.e-tablighat.ir نسبت به ثبت نام و پیگیری تمامی مراحل صدور و تمدید پروانه بصورت الکترونیک، اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه از این پس هرگونه اقدام در حوزه ی کانون های آگهی و تبلیغاتی، تنها از طریق سامانه مذکور انجام خواهد شد، یاد آور شد: تمامی کانون های آگهی و تبلیغاتی در استان و سراسر کشور، می بایست از این تاریخ با ثبت نام در این سامانه نسبت به ارایه تقاضا و پیگیری امور مربوطه، اقدام نمایند.

ابراهیمیان افزود: آن دسته از متقاضیان، که پیش از این برای اخذ پروانه اقدام و در آزمون استانی پذیرفته شده اند، پس از تکمیل مراحل ثبت نام در سامانه، نیاز به شرکت در آزمون اینترنتی نداشته و در کوتاه ترین زمان ممکن، نسبت به صدور پروانه ایشان، اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: ایلنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه