پروژه حضرت موسی (ع) در بلاتکلیفی

با وجود صحبت‌های صورت گرفته از مدت‌ها قبل مبنی بر تولید یک سریال تاریخی و با توجه به بلاتکلیفی پروژه حضرت موسی (ع)، حضور جمال شورجه به عنوان کارگردان این اثر هنوز قطعی نیست.

پروژه حضرت موسی (ع) در بلاتکلیفی

به گزارش ۸دی، جمال شورجه کارگردان و تهیه کننده عرصه تلویزیون و سینما گفت: تا این لحظه پروژه “حضرت موسی (ع) ” هیچ پیشرفتی نداشته است و همچنان منتظر هستیم مدیران با تصمیم‌گیری خود تکلیف ما را روشن کنند.

وی ادامه داد: تکلیف گروه سازنده باید در مورد کلیت روند ساخت سریال “حضرت موسی (ع) ” و بودجه لازم برای تولید آن مشخص شود.تهیه‌کننده مجموعه ” شب دهم” تصریح کرد: به تازگی صحبت‌هایی از سوی مسئولان سیما مطرح شده که بر اساس آن اعلام شده هیچ تعهدی نسبت به من و آقای میرعلایی وجود ندارد و انتخاب کارگردان و تهیه‌کننده به شیوه‌ای دیگر صورت می‌گیرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در نهایت باید وضعیت ما را مشخص کنند که سریال “حضرت موسی (ع) ” را تولید کنیم یا خیر، در حقیقت این روز‌ها کمی بلاتکلیف هستیم و امیدواریم هر چه سریع‌تر مسیر تولید این پروژه روشن شود.
تهیه کننده فیلم سینمایی “نفوذی” یادآور شد: فیلمنامه پروژه “حضرت موسی (ع) ” برای سینما نوشته نشده بلکه به عنوان سریال برای تلویزیون نوشته شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون پروژه دیگری در دست ندارم و امیدوارم با بزرگواری مسئولان سیما این قضیه هر چه زودتر حل شود و بتوانیم وارد مرحله پیش تولید این اثر شویم.

گفتنی است، جمال شورجه چندی پیش درباره پروژه “حضرت موسی (ع) ” به این موضوع اشاره کرده بود که سریال “حضرت موسی (ع) ” پروژه‌ای بزرگ و در سطح بین‌الملل است و به همین واسطه گروه بازیگری این سریال، از هنرمندان داخلی و خارجی تشکیل می‌شود.

این کارگردان با اشاره به بازیگر نقش “حضرت موسی (ع) ” نیز به ایرانی بودن این بازیگر و انتخاب او از میان بازیگران تئاتر اشاره کرده بود.

انتهای پیام/

منبع: میزان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه