فرهنگ بسیجی حلقه گمشده سینمای غرب است/ پیروی از رهبری، آینده انقلاب اسلامی را می سازد

اثباتی به تاثیرگذاری مجموعه روایت فتح در بین جوانان آمریکایی اشاره کرد و بیان کرد: امروز جوانان آمریکایی تشنه ایدئولوژیهای جدیدهستند و این همان چیزی که در آرشیو روایت فتح جمع آوری شده است.

فرهنگ بسیجی حلقه گمشده سینمای غرب است/ پیروی از رهبری، آینده انقلاب اسلامی را می سازد

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی ۸دی نیوز، سردار بهروز اثباتی در همایشی که به همت مجمع یاران انقلاب اسلامی استان گیلان در مهدیه رشت برگزار شد، انقلاب اسلامی را یک جنبش رستاخیز دین مدار دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی انفجاری از نور بود.

رئیس دفتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه هر انقلابی سه مرحله دارد افزود: مرحله شکل گیری ،کارایی و آینده در هر انقلاب موفقی نمایان است.

وی با بیان اینکه هر انقلای ۴ مرحله را طی می کند تا محقق شود خاطرنشان کرد: اولین پایه مشخص هر انقلابی ایدئولوژی و آرمان آن است.

اثباتی به تفاوت بین انقلاب اسلامی و انقلاب سفید رژیم ستم شاهی اشاره کرد و با مورد توجه قراردادن تفاوت آرمان مسلمانان و تکفیریها در جریانات سوریه به تعریف نقش ایدئولوژی در انقلابها پرداخت و گفت: تاثیر ایدئولوژی در ماندگاری انقلاب بسیار حائز توجه است.

وی با تاکید بر اینکه امروز دنیا تشنه ولایت فقیه است بیان کرد: امروز حلقه مفقوده فرهنگ و سینمای دنیا فرهنگ  بسیجی است.

اثباتی به تاثیرگذاری مجموعه روایت فتح در بین جوانان آمریکایی اشاره کرد و بیان کرد: امروز جوانان آمریکایی تشنه ایدئولوژیهای جدید هستند و این همان چیزی که در آرشیو روایت فتح جمع آوری شده است.

رئیس دفتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح به دیالوگی ماندگار از فیلم گلادیاتور اشاره کرد و گفت: این دیالوگ تقلید آشکاری از فیلم آژانس شیشه ای ابراهیم حاتمی کیا است.

اثباتی با نگاهی اجمالی به فیلم سرباز رایان به کارگردانی استیون اسپیلبرگ افزود: این کارگردان مطرح و برجسته خود می گوید ساعتها به تماشای جنگ بسیجیان در فاو نشسته و این فیلم تقلید فرهنگ بسیج است چراکه هالیود در خود جز خشونت و سکس جای نداده است.

رئیس دفتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح به دیگر آثار استیون اسپیلبرگ اشاره کرد و افزود: استیون اسپیلبرگ در این فیلم نشان می دهد که صیهونیست دیگر در جهان جایگاهی ندارد و در این فیلم قهرمان صهیونیست به بن بست می رسد.

وی رکن دوم انقلاب را رهبری دانست و با تاکید بر اینکه امروز رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری ثابت کرد که چگونه ولایت فقیه می تواند جامعه را متحول سازد بیان کرد: انقلاب اسلامی با دیگر پدیده‌های اجتماعی متفاوت است.

رئیس دفتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح،رکن سوم انقلاب را ساختار و سازه دانست و با بیان اینکه  امام خمینی (ره)در سال با ایجاد ارتشی قوی و مستحکم و ولایی این امر را پایه ریزی کرد گفت: امروز حرکت ناوگان دریایی ایران در اقیانوسها جهان را مبهوت خود ساخت است.

وی تصریح کرد: عمق استراتژیک آمریکا تحت سلطه انقلاب اسلامی است.

وی چهارمین رکن انقلاب را مردمی بودن آن خواند و با بیان اینکه انقلاب امت ما حاصل تبعیت از ولایت است اظهار کرد: امت بدون امام به وجود نمی آید.

اثباتی علت شکست اخوان المسلمین در مصر را مردمی نبودن انقلاب آنها دانست و گفت: امروز انقلاب اسلامی با حمایت مردم  مرحله تثبیت را طی کرده است و به سوی آینده پیش می رود.

رئیس دفتر سایبری ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه آینده انقلاب اسلامی را پیروی از رهبری می سازد اظهار کرد: جهان آماده یک جنگ تما عیار بین انقلاب اسلامی و دنیای کفر است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه تحریم های دشمن تاثیری در اقتدار نظام جمهوری اسلامی نداشته است تمام سرو صدایی که دشمن در رسانه ها ایجاد کرده است هارت و هورت غرب برای دل سرد کردن مردم است  گفت: امروز مستضعفان جهان منتظر انقلاب اسلامی هستند و رسیدن به این هدف در پیروی از ولایت فقیه محقق می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
حسین الفتی(مجید)
سردار یاد اون 2 دوره ای که اومده بودی مسجد ما ( آقا پیر بوعلی ) بخیر . . . " حدود ده سال پیش بود "
در حاشیه