فرمانده سپاه رضوانشهر در دیدار با اعضای بسیج رسانه این شهرستان:

خبرنگاران چشم بینای انقلاب هستند و در جهت پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند

فرمانده سپاه رضوانشهر در دیدار با اعضای بسیج رسانه این شهرستان گفت: خبرنگاران چشم بینا انقلاب هستند و در جهت پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند

خبرنگاران چشم بینای انقلاب هستند و در جهت پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند

به گزارش ۸دی، به مناسب روز خبرنگار نشست مسئول و اعضای بسیج رسانه رضوانشهر با فرماندهی سپاه این شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این نشست، فرمانده سپاه ناحیه رضوانشهر که به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار داشت: روز خبرنگار پاسداشت انسان‌های وظیفه‌شناسی است که برای دستیابی به حقیقت و تولید انتشار اطلاعات از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنند.

سرهنگ پاسدار سید اکبر قاسمی با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای انقلاب هستند و در جهت پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند افزود: خبرنگاران با تلاش صادقانه در مسیر خدمت به مردم تلاش می‌کنند.
وی افزود: خبرنگار باید خود را فدای دین و انقلاب کند و خبرنگار اگر بصورت پوششی کار کند و واقعیت‌ها را انعکاس ندهد قطعا دین و انقلاب ضربه خواهد خورد.

قاسمی با بیان اینکه بسیج رسانه امروز با قطب نمای بصیرت گام بر می‌دارد ادامه داد: اگر خبرنگاران بسیجی در بسیج رسانه با قطب نمای بصریت گام بر ندارند نمی‌توانند از موانع عبور کنند و واقعیت‌ها را به جامعه انعکاس دهند.

فرمانده سپاه رضوانشهر تأکید کرد: خبرنگاران چشم بینا انقلاب هستند و در جهت پیشرفت جامعه تلاش می‌کنند.

در پایان این نشست، مسئول بسیج رسانه رضوانشهر نیز ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی اظهار کرد: در مقابل رسانه‌های غربی که همواره علیه ارزش‌های انقلاب اسلامی فعالیت می‌کنند بسیج رسانه می‌تواند نقش موثری را ایفا کند.

کمال کمالی افزود: هم‌افزایی و همکاری را میان اصحاب رسانه مهم ‌رین اهرم در مقابل تلاش‌های رسانه‌ای دشمن دانست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه