روابط عمومی پایگاه هوایی شهید لشکری تشریح کرد؛

ماجرای تیراندازی در کهریزک / ۴ تن کشته شدند

در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه ۴ تن از سربازان کشته و ۸ تن دیگر مجروح شدند.

ماجرای تیراندازی در کهریزک / ۴ تن کشته شدند

به گزارش ۸دی، روابط عمومی پایگاه هوایی شهید لشکری اعلام کرد: در پی حادثه تیراندازی در میدان تیر آموزشی کهریزک تهران متاسفانه ۴ تن از سربازان کشته و ۸ تن دیگر مجروح شدند که یکی از مجروحین از کارکنان پایور است.

براساس این گزارش، مجروحین این حادثه سریعا به منظور مداوا به نزدیکترین مرکز درمانی اعزام شدند و علت این حادثه توسط تیم ویژه بازرسی در دست بررسی است و اخبار تکمیلی در این خصوص متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفته می شود این اتفاق احتمالا به دلیل مشکلات روحی روانی سرباز ضارب و یا چرخش ناگهانی سلاح بوقوع پیوسته است.

به گزارش تسنیم، رئیس شورای کهریزک نیز درباره حادثه تیراندازی امروز اظهار داشت: یک سرباز اهل سیستان و بلوچستان با اسلحه به سوی هم خدمتی های خود حمله ور شده و یک سرگرد و ۲ سرباز را با ضرب گلوله از پای درآورد و ۱۲ تن دیگر را نیز زخمی کرده است.

وی افزود: پس از این حادثه نیروها به سرعت وارد عمل شده و طی این درگیری سرباز مسلح را با شلیک گلوله هدف قرار دادند که وی بر اثر جراحات وارده جان خود را از دست داد.

علت این حادثه هنوز مشخص نیست و مسئولان در حال بررسی جزئیات بیشتر هستند.

کانال تگلرامی پلیس هم در همین زمینه نوشت:

یک سرباز در منطقه کهریزک تهران به روی هم خدمتی‌های خود آتش گشوده و تعداد زیادی را زخمی کرد. براساس اطلاعات به دست آمده ساعتی قبل در منطقه کهریزک تهران یک فقره تیراندازی گزارش شده است. بر پایه اطلاعات اولیه یک سرباز در منطقه کهریزک به سمت تعدادی از هم خدمتی‌های خود تیراندازی کرده است.
طبق نقل قول های موجود، تعدادی از سربازان و هم خدمتی‌های این فرد مجروح شده اند اما هنوز از تعداد کشته‌ها یا مجروحین خبری در دست نیست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه