عضو هیئت‌رئیسه مجلس؛

آمریکا در برجام داشته‌هایمان را گرفت و ما را خلع سلاح کرد/ یقیناً تا ابد مسائل ایران و آمریکا قابل‌حل نخواهد بود

اسدالله عباسی عضو هیئت‌ رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا در برجام داشته‌هایمان را گرفت و ما را خلع سلاح کرد.

آمریکا در برجام داشته‌هایمان را گرفت و ما را خلع سلاح کرد/ یقیناً تا ابد مسائل ایران و آمریکا قابل‌حل نخواهد بود

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی امروز بابیان اینکه فرقی نمی‌کند در آمریکا چه کسی رئیس‌جمهور باشد زیرا این کشور همیشه دشمن ایران است، اظهار کرد: آمریکا با اساس و اصل انقلاب اسلامی مشکل دارد و یقیناً تا ابد مسائل ایران و آمریکا قابل‌حل نخواهد بود.

وی اختلافات بین دو کشور ایران و آمریکا را منحصر به اختلافات سیاسی بین دولت‌ها ندانست، افزود: آمریکا با ایدئولوژی، باورها، ارزش‌های انقلاب اسلامی و اعتقادات ما مشکل اساسی دارند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه آمریکا چند سالی است ما را معطل خود کرده است، گفت: در برجام آمریکا آنچه ایران داشت گرفت و ما را خلع سلاح کرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترفندهای سیاسی و حقه‌بازی آمریکا در ایران، افزود: تحریم‌های ناجوانمردانه و یک‌طرفه آمریکا علیه ایران قابل‌قبول نیست و هر روز ما شاهد یک نوع تحریم با بهانه‌های متفاوت هستیم.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اعلام وقیحانه آمریکا مبنی بر اینکه تحریم‌هایشان مربوط به حقوق بشر است، خاطرنشان کرد: در شرایط بحرانی از برجام قرار داریم و باید هوشمندانه عمل کنیم.

عباسی بابیان اینکه نباید احساساتی شد و کارهای عجولانه انجام داد، مطرح کرد: باید از ابزارهای قانونی تعبیه‌شده در مجامع بین‌المللی استفاده کنیم و در جهت رفتار غیرانسانی آمریکا که تمام سعی آن بر این است تا ایران اسلامی را در شرایط سخت قرار دهد عبور نماییم.

وی با تاکید بر تحقق شعار سال و تکیه بر مباحث اقتصادی گفت: باید با اتحاد، وحدت و هم‌دلی همه‌ی مردم و مسئولین بتوانیم شعارهای اقتصادی مقام معظم رهبری که چندین سال پیاپی تکرار می‌شوند را جامه عمل بپوشانیم.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی تکیه بر اقتصاد مقاومتی را موجب سربلند شدن در شرایط تحریمی آمریکا علیه ایران برشمرد و افزود: باید روزنه‌ها و راه‌های آسیب‌پذیر خود را ببندیم و در مقابل نقض عهدهای آمریکا عمل متقابل انجام دهیم.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه ما می‌توانیم از طریق دیپلماسی آمریکا را در جهان رسوا کنیم، گفت: در سفر اخیری که به کره جنوبی داشتیم اعلام کردیم که رفتار آمریکا موجب شده تا هیچ‌گاه کره شمالی پای میز مذاکره‌کننده حاضر نشود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ایران به کشورهای ۱+۵ اعتماد کرد و تمام عملیات هسته‌ای را تعطیل و بسیاری از آن‌ها را امحا نمود اما در مقابل آمریکا برجام را نقض کرد و تحریم‌های خود را با شدت بیشتری ادامه داد.

عباسی بابیان اینکه کره شمالی دارای سلاح‌های هسته‌ای است درحالی‌که ایران تنها به فعالیت صلح‌آمیز هسته‌ای دست‌یافته بود، گفت: فعالیت‌های هسته‌ای ایران بر اساس NPT بود اما دشمنان انقلاب اسلامی و صهیونیست جهانی تحرکات خاص خود را دارند و به رفتارهای ظالمانه خود ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه