عدم واریز یارانه ۳ برابری به مددجویان کهریزک

مدیر آسایشگاه کهریزک گفت: ۲۴۰ نفر از مددجویان آسایشگاه از سوی کمیته امداد و ۱۴۰۰ نفر از سوی بهزیستی معرفی شده‌اند و متاسفانه تا این لحظه افزایش یارانه مددجویان کهریزک واریز نشده است.

عدم واریز یارانه ۳ برابری به مددجویان کهریزک

به گزارش ۸دی، محمدرضا صوفی‌نژاد گفت: متأسفانه تا این لحظه از سوی دولت افزایش مستمری مددجویان که باید واریز می‌شد به مددجویان آسایشگاه داده نشده است.

وی ادامه  داد: با وجود اینکه افزایش مستمری ها مصوبه مجلس بوده اما ما به این روند عادت کرده ایم که همیشه مابه‌التفاوت‌ها از نیمه دوم سال پرداخت شود.

مدیر آسایشگاه کهریزک با بیان اینکه هنوز افزایش مستمری‌ها به مددجویان ما داده نشده،‌گفت: حتی افزایش مستمری در فروردین و اردیبهشت که به حساب مددجویان امداد و بهزیستی واریز شد به مددجویان ما داده نشده است.

صوفی‌نژاد گفت: در حال حاضر ۲۴۰ نفر از مددجویان آسایشگاه کهریزک از سوی کمیته امداد و ۱۴۰۰ نفر از سوی بهزیستی معرفی شده‌ و در آسایشگاه زندگی می کنند.

مدیر آسایشگاه کهریزک افزود: کمیته امداد به مددجویان خود ۵۰ هزار تومان و بهزیستی ۶۰۰ هزار تومان یارانه می‌دهد این در حالی است که متوسط هزینه هر مددجو در آسایشگاه کهریزک ماهانه ۲.۵ میلیون تومان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه