فیلم‌های حامی فتنه در ۸ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شدند

با وجود اعتراض‌های نمایندگان مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس، فیلم‌های حامی فتنه در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، نه تنها به اکران معمول خود ادامه دادند که حتی نامزد دریافت ۸ سیمرغ بلورین نیز شدند.

فیلم‌های حامی فتنه در ۸ بخش نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر شدند

به گزارش ۸دی نیوز و به نقل از فارس ،با وجود اعتراضات گسترده نمایندگان محترم مجلس و اعضای کمیسیون فرهنگی و جمعی از هنرمندان متعهد به نمایش فیلم‌های حامی فتنه در سی و دومین جشنواره فیلم فجر، این فیلم‌ها نه تنها به اکران معمول خود ادامه دادند که حتی نامزد دریافت ۸ سیمرغ بلورین نیز شدند.

بنابراین گزارش فیلم «عصبانی نیستم» به کارگردانی رضا درمیشیان با نامزدی در پنج بخش در دسته رکوردداران قرار گرفت.

امیر سحرخیز و کامران سحرخیز برای بهترین جلوه‌های ویژه بصری فیلم، نظام‌الدین کیایی به عنوان بهترین صدای فیلم، محمدرضا دلپاک نامزد بهترین صداگذاری، هایده صفی‌یاری نامزد بهترین تدوین، نوید محمدزاده نامزد دریافت سیمرغ بهترین بازیگر نقش اول مرد و نامزدی بهترین بازیگر نقش اول زن برای  باران کوثری از جمله این بخش‌هاست که  فیلم حامی فتنه « عصبانی نیستم» در آنها نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره انقلاب شده است.

فیلم قصه ها به کارگردانی رخشان بنی اعتماد نیز در ۳ بخش نامزد دریافت جایزه شده است. مهرداد میرکیانی برای چهره‌پردازی این فیلم، فرهاد اصلانی به عنوان بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نیز نامزدی دریافت بهترین فیلم برای «قصه‌ها».

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
mahh
گل خرزهره بود به خص و خاشاک هم اضافه شد ... چیکار کنیم باسوادان دیگه...
در حاشیه