نماینده مردم رشت:

جابر کوچکی نژاد زنده و تحت مراقبت های ویژه است/ مردم دعا کنند

نماینده مردم شهرستان رشت با ابراز ناراحتی از پخش شایعه درگذشت برادر خود گفت: جابر کوچکی نژاد زنده و تحت مراقبت های ویژه است.

جابر کوچکی نژاد زنده و تحت مراقبت های ویژه است/ مردم دعا کنند

به گزارش ۸دی، جبار کوچکی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در خصوص شایعات فوت جابر کوچکی نژاد اظهار کرد: برادر بنده دچار آسیب مغزی شد که خوشبختانه تحت جراحی قرار گرفت.

وی بابیان اینکه برادر ایشان جانباز ۳۵ درصد و مجروح جنگی است تصریح کرد:  دعای مردم و کمک خداوند متعال موجب شد تا وی به حیات ادامه دهد اما متأسفانه وضعیت مطلوبی ندارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: جابر در زمان جنگ موجب اصابت ترکش از ناحیه سر قرار می‌گیرد و زمین خوردن در پارکینگ منزل موجب می‌شود تا خون‌ریزی مغزی کند و اکنون در بیمارستان پورسینا تحت مراقبت قرار دارد.

کوچکی نژاد گفت: ایشان ۵۰ سال دارد و بعد از جنگ مسئول سپاه بود و سه فرزند دارد، متأسفانه اکنون در اغما به سر می‌برد و با دعای مردم و عنایت پروردگار امیدواریم سلامتی خود را به دست بیاورد.

به گزارش فارس، از صبح امروز شایعاتی مبنی بر فوت برادر نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی پیچید که موجب اضطراب و نگرانی خانواده وی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه