نماینده مردم رودبار در گفت‌وگو با 8دی:

راه روستایی رودبار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است/ نباید از ایجاد راه و آسفالت روستایی عقب بمانیم

نماینده مردم رودبار به لزوم توجه مسئولبن برای ایجاد راه روستایی و آسفالت در رودبار تاکید کرد و گفت: نباید از ایجاد راه و آسفالت روستایی در شهرستان رودبار عقب بمانیم.

راه روستایی رودبار نیازمند توجه بیشتر مسئولان است/ نباید از ایجاد راه و آسفالت روستایی عقب بمانیم

منوچهر جمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رودبار با بیان اینکه از ابتدای سال گذشته در بسیاری از شاخصه های خدماتی و عمرانی در رودبار عقب بودیم، اظهار کرد: در سال گذشته در زمینه آسفالت، آب رسانی، گاز و سایر زیرساختها نسبت به متوسط استانی و متوسط کشوری عقب بودیم.
وی با اذعن به اینکه در بخش آسفالت و راه روستایی در سال ۹۵ پیشرفت خوبی داشتیم اما راضی کننده نبود، افزود: در سال ۹۶ مشکلاتی را داریم که امیدواریم اداره کل راهداری و راه و شهرسازی توجه ویژه ای نمایند تا رودبار در بخش آسفالت و راه روستایی عقب نماند.
نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر جدیت اقدامات ایجاد راه و آسفالت روستایی گفت: انتظارات ما از اداره کل راهداری، راه و شهرسازی و حمل نقل جاده ای در راستای راه روستایی و آسفالت رودبار  زیاد است و تاکید داریم توجه آن ها بیش از پیش شود.
عضو مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه در بخش آسفالت روستاها اقدام به آسفالت از وظایف بنیاد مسکن، دهیاری ها و مسئولان شهرستان است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته در این بخش تا حدودی در این مسیر کارهای خوبی انجام شد اما همچنان نیازمندیم تا توجه بیشتری نسبت به این بخش شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از راه های دسترسی برای مردم است که مربوطو چندین دهه گذشته است، تصریح کرد: لازم است هم در استان و هم شهرستان به بخش راه روستایی پرداخته شود و نیازهای مردم در این زمینه نیز رفع شود.
جمالی با بیان اینکه تا سال گذشته اقدامات بسیار ملموس و کمک کننده بود، گفت: با تلاش هایی که صورت گرفته و همچنین قول هایی که مسئولان و مدیران کل داده اند آینده راه روستایی و وضعیت آفالت در رودبار رضایت بخش خواهد بود.
وی خدمات رسانی به مردم را وظیفه مسئولان برشمرد و گفت: باید با مدیریت صحیح و کارآمد اعتبارات موجود را برای خدمات رسانی هرچه بیشتر به مردم علی الخصوص روستائیان به کار گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه