خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
امام جمعه رودسر:

رئیس جمهور رهنمودهای رهبر انقلاب را جدی بگیرد

امام جمعه رودسر گفت: هر وقت سران سه قوه به‌ویژه قوه مجریه و ملت ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش دادند موفق شدند و هر وقت بی‌توجهی کردند ضرر کردند.

رئیس جمهور رهنمودهای رهبر انقلاب را جدی بگیرد

به گزارش ۸دی، حجت‌الاسلام تقی روحانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رودسر با گرامیداشت دهه کرامت و ولادت باسعادت حضرت امام رضا (ع) اظهار داشت: این ایام فرصت مناسبی برای آشنایی و انس هر چه بیشتر افراد با امامت و ولایت است.

وی بر ضرورت پیروی از سیره عملی امام رضا (ع) را مورد تاکید همگان قرار داد و افزود: زمانی که مأمون برای نابودی تشیع تلاش می‌کرد حضرت امام رضا (ع) به احیای مکتب اهل‌بیت (ع) می‌پرداخت.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مراسم تنفیذ حکم رئیس جمهور اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این مراسم، ۳ مطالبه و ۱۰ توصیه مهم به رئیس جمهور داشتند که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه صحبت‌های مقام معظم رهبری فقط سخنرانی نیست بلکه نقشه راه است افزود: هر وقت سران سه قوه به‌ویژه قوه مجریه و ملت ایران به رهنمودهای مقام معظم رهبری گوش دادند موفق شدند و هر وقت بی‌توجهی کردند ضرر کردند.

خطیب جمعه رودسر تصریح کرد: باید قدر نیروهای مومن و پرانگیزه انقلابی را بدانند زیرا در زمان‌های بحرانی و جنگ همین نیروهای مومن و انقلابی سینه سپر نکرده و از اسلام، انقلاب و کشور دفاع می‌کنند که امروز شهدای مدافع حرم و شهید امنیت حسن عشوری از این قبیل نیروها هستند.

روحانی با اشاره به ساخت هزار واحد مسکن محرومان توسط سپاه با همکاری کمیته امداد در سطح استان گفت: این اقدام ارزشمند سپاه پاسداران و کمیته امداد در راستای فرمان ارزشمند مقام معظم رهبری است و در شهرستان رودسر نیز ۸۰ واحد از این نوع مسکن‌ ساخته شده است.

امام جمعه شهرستان رودسر با اشاره به در پیش بودن ۱۷ مرداد سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار بیان داشت: اصحاب رسانه در انعکاس اخبار به مردم، حقایق را منعکس کرده و از تحریف اخبار پرهیز کنند.

وی با اشاره به رسالت سنگین خبرنگاران در عرصه خبر و اطلاع رسانی اظهار داشت: امروز خبرنگارانی داریم که در عراق و سوریه جهت پوشش خبر تا مرز شهادت نیز پیشروی می‌کنند و این نشان از جایگاه رفیع خبرنگاران دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه