خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
امام جمعه املش:

برای رشد کشور نیازمند کابینه‌ای انقلابی و جهادی هستیم

امام جمعه املش گفت: برای ادامه رشد و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم نیاز به کابینه‌ای جهادی و انقلابی داریم.

برای رشد کشور نیازمند کابینه‌ای انقلابی و جهادی هستیم

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری در خطبه‌های نماز جمعه امروز املش که در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد ضمن تبریک تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار داشت: جلسه تنفیذ حکم ریاست جمهوری دوازدهم توسط رهبر معظم انقلاب روز گذشته برگزار شد که بر مردم خوب ایران اسلامی مبارک باشد که انتخابات باشکوهی را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: انتظار می رود که دولت و کابینه‌ای معرفی و تشکیل شود که پاسخگوی مردم و مطالبات آنان باشد و از تجربه چهار دهه‌ی گذشته بهره‌ی بیشتری ببرند کار جهادی اوایل انقلاب را دنبال کنند با آن روحیه جهادی در حوزه فرهنگی و اقتصادی عمل کنند.

امام جمعه املش گفت: همه‌ی کسانی که در حکومت جمهوری اسلامی ایران مسئولیت دارند باید کار جهادی کنند و خدمت به مردم را فراموش نکنند تا از حمایت مردمی برخوردار شوند و دولت باید از حمایت و همکاری و حضور مردم برخوردار شود.

صفری ادامه داد: روز به روز بر تعداد بیکاران و تعطیلی کارخانجات افزوده می شود و واردات افزایش می یابد که نمونه ی آن واردات برنج است که طبق قانون از سه ماه قبل، تا سه ماه بعد از برداشت برنج محصول داخل، واردات برنج از کشورهای دیگر خلاف است.

وی افزود: دولت مردان باید از حواشی بپرهیزند و با شجاعت با دنیا تعامل داشته باشند در مقابل استکبار با تمام توان بایستند و حرف زور را نپذیرند و تعامل داشتن تسلیم شدن نیست بلکه ارتباط همراه با حفظ عزت و کرامت است.

امام جمعه املش از برگزاری کلاس های توجیهی برای خانواده ها توسط یکی دو اداره برای توجیه و تبلیغ سند خفت بار ۲۰۳۰ در این شهرستان به شدت انتقاد کرد و گفت: این سند از نگاه حاکمیتی تمام شده است. وی از فرماندار املش خواست با اقدام مناسب از ادامه برگزاری این کلاس ها جلوگیری نماید.

صفری با اشاره به ۱۴ مرداد سالروز شهادت عارف حسینی رهبر مسلمانان پاکستان، از تأخیر طولانی مدت پرداخت مطالبات عده ای از چایکاران هم انتقاد کرد و از مسئولان سازمان چای و استانی و همچنین نمایندگان مناطق چایخیز در مجلس خواست در راستای تحقق این خواسته بحق چایکاران پیگیری کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه