خبرنگار: ابوالفضل شکری
شهردار رودسر خبر داد؛

سفر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر به سواحل رودسر

شهردار رودسر گفت: از ابتدای تیر ماه تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر از سواحل شهرستان رودسر بهره مند شدند.

سفر یک میلیون و ۵۰۰ هزار گردشگر به سواحل رودسر

 حسن پورقربان عصر امروز در حاشیه‌ی بازدید از سواحل رودسر در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه ۱۴ کیلومتر نوار ساحلی شهرستان رودسر توسط شهرداری اداره می‌شود اظهار داشت: ۵۰۰ میلیون تومان امسال برای آماده‌سازی سواحل رودسر هزینه شده است.
وی افزود: از اول تیر ماه تاکنون بالای یک میلیون و پانصد هزار گردشگر از سواحل رودسر بهره مند شده اند.
شهردار رودسر ادامه داد: در این سواحل ۱۱ برادر و ۱۱ خواهر ناجی غریق، ۱۰ همیار پلیس زن و ۱۰ همیار پلیس مرد برای پیشگیری از حواث احتمالی به مردم خدمات نجات-غریق ارائه می کنند و در طرح‌های سالم سازی شنای خواهران و برادران استقرار دارند.
پورقربان گفت: شهرداری با خرید یک دستگاه جت اسکی توانسته است تاکنون در سواحل رودسر ۱۰ نفر را از مرگ نجات دهد.
وی افزود: این سواحل دارای کمپینگ با ظرفیت ۷۰ نفر گردشگر، پارکنیگ بانوان، پیست موتور ۴ چرخ، شهربازی کودکان، ریپ لاین به طول ۱۸۵ متر با ارتفاع ۱۷.۵ متر و دارای نماز خانه، سرویس بهداشتی و کلیه امکاناتی تفریحی و تفرجی می‌باشد.
شهردار رودسر با اشاره به اینکه حجم گردشگران در سواحل نسبت به سال گذشته افزایش یافته است ادامه داد: روزانه در سواحل ۳ تن زباله جمع آوری می‌شود.
به گفته پورقربان، احداث قایق موتور مجهر به ۱۲ دستگاه قایق تندرو، برج نوری با هزینه ۸۵ میلیون تومان، تعریض خیابان ساحلی، اصلاح هندسی میدان، نصب تندیس و المان از یک کشتی از دیگر پروژه‌های اجرا شده توسط شهرداری در نوار ساحلی است.
وی با بیان اینکه ساحل رودسر نگینی در سواحل شمالی کشور است گفت: برگزاری جنگ شادی و دیگر برنامه های فرهنگی در طول تابستان از برنامه های به اجرا در آمده توسط شهرداری در طرح سالم سازی سواحل می باشد.
شهردار رودسر تخریب محل تجمع معتادان در کوچه پشت بانک ملی را از دیگر اقدامات مهم اخیر شهرداری رودسر عنوان کرد و افزود: متأسفانه این محل برای همسایگان مشکلات عدیده ایجاد کرده بود که با همکاری امیر جانبازی فرماندار محترم رودسر، فرمانده انتطامی رودسر و معاون سیاسی فرماندار شهرستان موفق شدیم مجوزهای لازم را برای تخریب این ساختمان متروکه بگیریم.
شایان ذکر است یونس نوبخت رئیس بازرسی ستاد ساماندهی سواحل کشور چندی قبل در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره طرح‌های سالم‌سازی گیلان گفت: ۳ طرح ساحلی در آستارا فعال است که ۲ طرح در اختیار شهرداری آستارا می‌باشد که فکر می‌کنم از طرح‌های موفق در سواحل شمالی کشور باشد.
وی درباره طرح ساحلی چاف و چمخاله و رودسر نیز اظهار داشت: شهردار چاف و چمخاله و شهردار رودسر با دغدغه در طرح حضور دارند و در رودسر طرح در حال توسعه است و به خوبی در حال مدیریت می‌باشد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه