خبرنگار: ابوالفضل شکری
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودسر:

رسانه می‌تواند کمک کار نظام و زبان ملت باشد / تجلیل از خبرنگاران رودسر + عکس

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودسر گفت: رسانه می‌تواند کمک کار کل نظام و زبان ملت باشد و این ملت تنها جناح سیاسی نیست.

رسانه می‌تواند کمک کار نظام و زبان ملت باشد / تجلیل از خبرنگاران رودسر + عکس

سید خلیل نجاتی صبح امروز در نشست تجلیل از خبرنگاران رودسر در سپاه ناحیه این شهرستان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی اظهار داشت: امروز واقعیت‌ها از طریق رسانه‌ها انعکاس پیدا می‌کند و مسئول رسانه از این حیث وظایف بسیار خطیری دارد.

وی افزود: رسانه باید از هیچ تلاشی برای انعکاس واقعیت‌ها برای بالا بردن بینش و بصیرت مردم کوتاهی نکند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر گفت: رسانه می‌تواند کمک کار کل نظام و زبان ملت باشد و این ملت تنها جناح، سلیقه و گرایش سیاسی نیست.

نجاتی تأکید کرد: این رسانه تعهد دارد که آن چیزی را که به ضرر ملت است را بیان نکند و تعهد دارد هر آنچه را که باعث آگاهی و بصیرت مردم می‌شود را بیان کند و به ملت کمک کند بتواند آگاهانه‌تر انتخاب کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رودسر با بیان اینکه سپاه هم امروز می‌خواهد عملکردش در رسانه‌ها مطرح شود اظهار کرد: امروز تهدیدهای فروانی کشور ما را در بر گرفته است و از ۹۰ ماهوارها فعال در فضا ۳۵ ماهواره بر فضای ایران است که حدود ۳ هزار کانال تلویزیونی بر علیه جمهوری اسلامی در پوشش این ماهواره‌ها در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: وظیفه خبرنگاران این است که آسیب‌های فرهنگ غربی را که در ماهواره‌ها ترویج می‌شود را برای مردم بیان و مردم را روشن کنند و واقعیت‌های موجود را به مردم بشناسانند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوحی از تعدادی از خبرنگاران فعال در حوزه بسیج و سپاه ناحیه رودسر تجلیل به عمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه