خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور

افتتاح پایگاه مقاومت علمی، پژوهشی و فناوری در املش + تصویر

با حضور مسئولین معاونت علمی سپاه قدس استان گیلان، پایگاه علمی و پژوهشی شهید جبار رمضانی عصر روز سه شنبه در مسجد شهدای املش افتتاح شد.

افتتاح پایگاه مقاومت علمی، پژوهشی و فناوری در املش + تصویر

به گزارش ۸دی، به گفته مسئول معاونت علمی و پژوهشی سپاه قدس گیلان، این پایگاه در زمینه شناسایی و ساماندهی نخبگان و مخترعان و همچنین ترسیم سند چشم انداز آینده برای فعالیتهای علمی و پژوهشی با بکارگیری اساتید و فرهیختگان و پژوهشگران بسیجی اقدامات مؤثری در راستای جهاد علمی و رسیدن به استقلال علمی و عدم وابستگی به بیگانه انجام خواهند داد.

پایگاههای علمی و پژوهشی بسیج در راستای برنامه های کمک آموزشی و برنامه های فرهنگی و پژوهشی در مساجد نیز اقدام خواهند کرد.

به گفته معاون علمی و پژوهشی و فناوری سپاه قدس گیلان، تا رسیدن به اُفق استقلال علمی کشور فاصله زیادی داریم و باید بدان دست یابیم. در تشکیل نظام جمهوری اسلامی ایران سه شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی بعنوان اصل اولیه نظام مورد اجراء قرار گرفت که دو شعار تحقق یافت اما در استقلال با فاصله زیادی روبرو هستیم و آن استقلال علمی است چرا که در برخی از موارد به کشورهای دیگر وابستگی علمی داریم اما باید با انجام کارهای علمی و پژوهشی جهادگونه در مسیر خودکفایی گام برداریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه