نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در گفت‌وگو با 8دی:

جایگزینی ۳۰۰ پایه بتنی تیر برق در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل/ یک دستگاه بالابر به لجستیک برق لاهیجان افزوده شد

نیکفر گفت: یک دستگاه بالابر ۱۶ متری به لجستیک تجهیزات برق لاهیجان اختصاص یافته است.

جایگزینی ۳۰۰ پایه بتنی تیر برق در شهرستان های لاهیجان و سیاهکل/ یک دستگاه بالابر به لجستیک برق لاهیجان افزوده شد

ذبیح نیکفر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی به جلسه اخیر خود با مدیرعامل برق منطقه ای گیلان اشاره داشت و اظهار کرد: برق نقاطی از شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تقویت و ولتاژ آنها پایدار می شود.

وی با بیان اینکه با هماهنگی های انجام شده امکانات لازم برای تقویت شبکه برق ایجاد می شود، افزود: پیش بینی شده تا ترانسفورماتورها جدیدی نصب و توان برق رسانی به مردم افزایش پیدا کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این خدمات در حوزه بازسازی شبکه های خطوط برق صورت می گیرد، گفت: ۳۰۰ پایه بتنی تیر برق جایگزین تیر برق های فرسوده شهرستان های لاهیجان و سیاهکل خواهد شد.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعویض ۳۰ کیلومتر کابل خود نگه دار در گذشته به بخش رودبنه گفت: در شهر لاهیجان و بخش مرکزی نیز ۳۰ کیلومتر تعویض خطوط شبکه برق پیش بینی شده و همچنین در شهر سیاهکل و بخش دیلمان نیز به زودی امکاناتی فراهم خواهد شد که بتوانند شبکه فرسوده برق خود را تعویض کنند.

عضو مجمع نمایندگان گیلان به تخصیص یک دستگاه بالابر ۱۶ متری به لجستیک و تجهیزات برق لاهیجان خبر داد و گفت: با تجهیز کردن اداره برق لاهیجان مردم بیشتر از خدمات دستگاه های خدماتی در شرایط بحرانی بهره مند می شوند.

نیکفر با بیان اینکه وجود امکانات امدادی در شرایط بحرانی از اساسی ترین نیاز های ادارات برق است، گفت: مشاهده شده که در برف های سنگین و یا پارگی ها به دلیل فقر در داشتن امکانات لجستیکی نظیر بالابر و غیره نتوانسته ایم در پایداری ولتاژ خانوار ها و وصلی برقشان اقدامات عاجل انجام دهیم.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی داشتن امکانات لازم برای دستگاه های خدماتی را ضروری برشمرد و گفت: امکانات مصرفی و امداد رسان مورد نیاز دستگاه ها باید در حد تکنولوژی روز دنیا فراهم شود تا مردم از خدمات یکسان برخوردار شوند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه