رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت:

بودجه پیشنهادی عمران شهرداری رشت غیر واقعی است

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت گفت: بودجه پیشنهادی ۷۸ میلیارد تومانی سازمان عمران شهرداری رشت غیر واقعی و خارج از توان سازمان است.

بودجه پیشنهادی عمران شهرداری رشت غیر واقعی است

به گزارش ۸دی، سید امیرحسین علوی در جلسه امروز کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت اظهار داشت: با توجه به اتفاقاتی که در سالهای گذشته درحوزه عمران به وقوع پیوست با بودجه پیشنهادی سازمان برای سال جاری مخالف هستم.

وی افزود: با بررسی عملکرد سازمان عمران طی چند سال اخیر همه اعضای کمیسیون براین باور هستیم که سازمان عمران توان تحقق این بودجه پیشنهادی را ندارد.

علوی با اشاره به اینکه شورای شهر از افزایش درآمدها توسط سازمانهای شهرداری رشت خوشحال خواهد شد گفت: بودجه ۷۸ میلیارد تومانی پیشنهادی سازمان عمران شهرداری رشت با واقعیت فاصله بسیاری دارد و این بودجه در شرایطی مطرح شده که شهرداری‌های مناطق رشت همچنان بطور مستقیم موضوع آسفالت را پیگیری می‌کنند.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت ادامه داد: با توجه به مناقصات انجام شده و بررسی عملکرد سازمان عمران توسط کارشناسان بودجه ۴۴ میلیارد تومانی برای این سازمان در سال جاری پیشنهاد شده است و به مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رشت توصیه می‌کنم بودجه واقعی را مطرح کند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه ۴۴ میلیارد تومان رقم قابل توجهی است گفت: امیدواریم با این مصوبه شاهد متمم بودجه باشیم.

علوی تصریح کرد: سازمان عمران شهرداری رشت موظف است تا اواسط هفته آینده بودجه پیشنهادی کارشناسی شده را به صحن کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت ارسال کند.

وی با اشاره به لایحه احداث ۱۰۴ ایستگاه اتوبوس در رشت گفت: یکی از این زیرساختها در حمل و نقل، داشتن اتوبوس به تعداد کافی در سطح شهر می‌باشد و با اقدامات انجام شده طی شش ماه آینده شاهد افزایش ناوگان اتوبوسرانی در رشت خواهیم بود.

علوی افزایش ایستگاههای اتوبوس را یکی دیگر از زیرساختهای مورد نیاز حمل و نقل دانست و تصریح کرد: این ایستگاه‌ها در نقاط مختلف رشت جاری و ساری خواهند بود و می‌توان بعنوان یک درآمد پایدار به این موضوع نگاه کرد.

رئیس کمیسیون برنامه وبودجه شورای اسلامی شهر رشت در خصوص فضای تبلیغاتی در رشت تصریح کرد: متاسفانه سازه های تبلیغاتی در رشت دارای ایرادات فراوانی بوده و اکثرا کثیف و کج و کوله می باشند.

علوی افزود: واقعیت این است که خیلی از شرکتهای تبلیغاتی به این مبحث توجه نمی کنند.

وی در پایان خواستار توجه بیشتر سازمانهای مربوطه به موضوع تبلیغات محیطی در رشت شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه