ایرانی را از تحریم و تهدید و ایثار نه گریز است و نه کتمان

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز احیای اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت اسلامی ایرانی بود که گل واژه های ایثار، شهادت و مطیع ولایت بودن را به ارمغان آورد.

ایرانی را از تحریم و تهدید و ایثار نه گریز است و نه کتمان

به گزارش سرویس وبلاگستان ۸دی، دست نوشته های دانشجویی در بروزرسانی خود نوشت:

دهه فجر انقلاب اسلامی، سرآغاز احیای اسلام و اعتباربخشی دوباره به هویت اسلامی ایرانی بود که گل واژه های ایمان، رشادت، بصیرت، وحدت، استقامت، ایثار، شهادت و مطیع ولایت بودن را به ارمغان آورد.

خمینی کبیر، یگانه دوران و بزرگ مردی که خلیل وار بت های جهل و طاغوت را درهم شکست امت مسلمان را از خواب غفلت رهایی بخشید و با دم مسیحایی خویش و یاری ملت وارسته ایران، حماسه ای را رقم زد به وسعت انقلاب اسلامی ایران.

انقلابی که طنین شعارهای متعالی اش پا را فراتر از مرزهای جغرافیایی این مرزو بوم نهاد و طولی نکشید که آزادگان عالم را مفتون خویش ساخت.

انقلاب اسلامی تجلی مطالبه و خواست اساسی مردم در نفی استبداد و هرگونه خودکامگی با هر نام و نشان بود. انقلاب اسلامی چراغ پرفروغی در شبستان زندگی ملتی برافروخت که از عقب‌ماندگی رنج می‌کشید و خواستار پیشرفت و ترقی در همه‌ عرصه‌های اقتصادی، علمی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی بود.

و امروز ماوارثان زمانه ای هستیم که پیشینیان ما،آرزوی زیستن در چنین جامعه ای را داشتند. در آستانه سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایران، سرفرازتر از همیشه در اوج قله اقتدار و استقلال ایستاده است و به دنیا ثابت کرده که ایرانی را از تحریم و تهدید و ایثار نه گریز است و نه کتمان. می ایستد و با تکیه بر آیین و مکتبش نه ذره ای از شرع مقدسش پای می نشیند ونه از منافع سرزمینش.

و در یوم الله ۲۲ بهمن که روز وحدت و به ثمر رسیدن نهال شکوهمند انقلاب و یکپارچگی ملتی آزاد و سرافراز است،حمایت همه جانبه از نظام مقدس جمهوری اسلامی را به گوش ملت های مستضعف ومستکبرین جهان می رسانیم تا مستضعفین را به حرکت و مستکبرین را به لرزه اندازیم.

چرا که چونان همیشه پیروز نبرد حق و باطل، بنابه وعده راستین خداوند، حق خواهد بود.

IRAN-power

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه