خبرنگار: ابوالفضل شکری
مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی خبر داد؛

حضور ۱۲ شرکت خارجی در نمایشگاه صنایع دریایی انزلی

در نمایشگاه بین‌المللی دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته و نمایشگاه شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع دریایی ۱۲ شرکت خارجی محصولات خود را معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

حضور ۱۲ شرکت خارجی در نمایشگاه صنایع دریایی انزلی

سیاوش امینی مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی وابسته به منطقه آزاد عصر امروز در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی دریایی، دریانوردی، بنادر و تجهیزات وابسته و نمایشگاه شیلات، آبزیان، صیادی و صنایع دریایی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های سازمان منطقه آزاد انزلی در گفتگو خبرنگار ۸دی اظهار داشت: در این نمایشگاه ۶ کشور خارجی با بیش از ۱۲ شرکت کننده حضور دارند.

وی افزود: کشورهای نروژ، ترکیه، آذربایجان، ایتالیا، کانادا و … در این نمایشگاه محصولات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده اند.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه انزلی گفت: این نمایشگاه برای اولین بار در شمال کشور برگزار می شود و امیدواریم در سالهای آینده با کیفیت و کمییت بیشتری برگزاری کنیم.

امینی ادامه داد: در ظرف چند سال گذشته در زیرساخت ها در منطقه آزاد انزلی تحولات خوبی صورت پذیرفته است و منطقه آزاد این فرصت را فراهم کرده است که در حوزه گردشگری، تولید و کارخانجات و ساخت اسکله بزرگ منطقه آزاد سرمایه گذاری انجام شود.

وی در پایان گفت: در آینده نزدیک پروژه گردشگری دریایی آغاز خواهد شد که از افتخارات ما در اشتغال پایدار خواهد بود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه