رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت مطرح کرد؛

ایجاد درآمد پایدار از طریق فیبر نوری در رشت/حضور کارتن خواب‌ها و معتادین در پل‌های عابر پیاده

رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر رشت گفت: شهرداری رشت می‌تواند از طریق شبکه های فیبر نوری به درآمد پایدار دست پیدا کند.

ایجاد درآمد پایدار از طریق فیبر نوری در رشت/حضور کارتن خواب‌ها و معتادین در پل‌های عابر پیاده

به گزارش ۸دی، رضا رسولی با بیان این مطلب در جمع اعضای شورای اسلامی رشت اظهار داشت: یکی از دلایل احداث شبکه های فیبر نوری در رشت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری می باشد و بنده با واگذاری این بخش به شرکتهایی از جمله ایرانسل و … مخالف هستم.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه شهرداری رشت فاقد درآمد پایدار است افزود: یکی از دلایلی که شهرداری رشت در حال حاضر برای پرداخت حقوق و مزایای پرسنل خود با مشکل مواجه شده است فقدان منابع پایدار درآمدی می‌باشد.

رسولی در خصوص احداث پل‌های عابر پیاده در رشت گفت: متاسفانه در بسیاری از نقاط شاهد حضور کارتن خواب‌ها و معتادین در پل‌های عابر پیاده هستیم و این موضوع موجب نگرانی شهروندان به ویژه بانوان باردار و کودکان شده است.

وی با بیان اینکه در شورای چهارم احداث ۴۱ پل عابر پیاده مکانیزه در دستور کار قرار گرفت گفت: تاکنون تعداد هفت پل عابر پیاده مکانیزه در رشت به بهره‌برداری رسیده است و پیش‌بینی می‌شود طی هفته آینده ۲ پل مکانیزه دیگر نیز افتتاح شود.

رسولی افزود: بنده معتقدم جهت تسریع بخشیدن در بهره‌برداری از پل‌های عابر پیاده مکانیزه باید کارگروهی تشکیل داد و ضمن بررسی مشکلات پیش روی احداث پل‌ها به روند اجرایشان سرعت بیشتری بخشید.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه