فاطمه حقانی
یادداشت/فاطمه حقانی؛

آقازاده باش، پادشاهی کن … / ژن های مرغوب را از ما بخواهید!

ژن آقازدگی سیاسی نخبه‌پرور از پسران فعال و موفق مسئولین تهیه شده است که در صورت استفاده می‌توانید از سن ۲۰ سالگی بدون هیچ گونه سابقه‌ی کار و مدرک علمی، فعالیت‌های اقتصادی خودتان را آغاز کنید.

آقازاده باش، پادشاهی کن … / ژن های مرغوب را از ما بخواهید!

به گزارش ۸دی، فاطمه حقانی از فعالان رسانه‌ای استان گیلان در واکنش به سخنان پسر محمدرضا عارف درباره ژن‌های خوب نوشت:

آقازاده‌‌ها توانسته‌اند با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته راز موفقیت عده‌ای محدود و عدم موفقیت عده‌ای نامحدود را کشف کنند، ژن خوب! بدین منظور شرکت ژاخ (ژن آقازادگی خفن) با شعار: “آقازاده باش، پادشاهی کن!” آماده‌ی ارائه‌ی هرگونه خدماتی برای زندگی بهتر شماست. فقط کافیست ژن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و با ما تماس بگیرید.

توجه: این محصولات هیچ گونه اثر مثبتی بر ضریب هوشی شما نخواهند داشت!
معرفی محصولات:
ژن آقازدگی سیاسی نخبه‌پرور: از پسران فعال و موفق مسئولین تهیه شده است که در صورت استفاده می‌توانید از سن ۲۰ سالگی بدون هیچ گونه سابقه‌ی کار و مدرک علمی، فعالیت‌های اقتصادی خودتان را آغاز کنید.

مزایا: وام کم‌بهره و بی‌بازگشت، مدیریت شرکت‌های بزرگ، همکاری آسان با شرکت‌های داخلی و خارجی و ورود به مجلس.

ژن آقازدگی مارکدار: تهیه شده از پسر یک آقای دکتر که فقط با مازراتی باباش میرفته دور دور و میومده!

مزایا: حضور در محافل سیاسی، فرهنگی و ورزشی، دوستی با بچه‌های بالا، حق اوقات فراغت و عضویت در اینستاگرام بچه پولدارهای تهران.

ژن آقازادگی هنری: این ژن از فرزندان هنرمندِ هنرمندان تهیه شده است، به شما این امکان را می‌دهد که در همه‌ی موارد کوچک و بزرگ کشوری به دلخواه خودتان نظر بدهید و اعتراض کنید!

مزایا: اظهارنظر تخصصی بدون نیاز به تخصص، حضور در فیلم‌های بی‌معناگرا و جشنواره‌های خارجی. همچنین موی فر، سیبیل نیچه‌ای، شال تا کف پا، هورمون مخالفت، آب معدنی و سر درد از امکانات جانبی این محصول است.

محصول ویژه:
ژن مردم معمولی: این ژن که به صورت اتفاقی از مردم زحمت‌کش، توانمند و با ضریب هوشی بالا تهیه شده است، مخصوص آقازاده‌ها می‌باشد. با استفاده از این محصول می‌توانید به صورت تفریحی تفاوت تلاش، توانایی و ضریب هوشی بالا را با آقازادگی، پشتیبانی پدر و دوستان تشخیص بدهید.
مزایا: اثر این محصول تنها ٢۴ ساعت می‌باشد!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه