فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

ولایتمداری مانع از انحراف انسان‌هاست/ آمریکای‌ها اهل تعامل نیستند

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: ولایتمداری مانع از انحراف انسان‌هاست و دشمن از ولایتمداری ملت ایران هراس دارد.

ولایتمداری مانع از انحراف انسان‌هاست/ آمریکای‌ها اهل تعامل نیستند

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، سردار محمدعلی حق‌بین در یادواره دو شهید گمنام بخش پره سر که در پارک شهدای این بخش برگزار شد اظهار کرد: ما هر آنچه داریم از شهدا عزیزاست.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه اگر امروز شهدا و جان‌فشانی‌های شهدا نبود قطعاً کار برای ما خیلی سخت بود افزود: امروز همه ما باید هوشیار باشیم که  دشمن در خیلی از عرصه‌ها خود را به جبهه ما نزدیک کرده است  .

وی با اشاره به اینکه امروز این‌گونه نیست که دشمن در مقابل ما قد علم کند و یا خودش را در دوردست نگه  دارد تصریح کرد: دشمن خود را وسط میدان و آنچه ما احساس می‌کنیم که خیر ما را می‌خواهد درهمان نقطه و مکان و آنچه خواسته داریم ظاهرمی شود و ما را با خود همراه می‌کند.

حق‌بین  افزود: امروز فرزندان این مرزبوم از این دیار رفتند و درسی به این گروها دادن که برای ۵۰ سال آینده نگاه خصمانه به این کشور را نداشته باشند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان بابیان اینکه دشمن دشمن است و آمریکای‌ها در هیچ صحنه‌ای با ما کنار نمی‌آیند گفت: آمریکای‌ها اهل تعامل نیستند ما می‌بایست آن‌ها را به تعامل وادار کنیم.

وی با تأکید بر ضرورت تبعیت از ولایت‌فقیه خاطرنشان کرد: ولایتمداری مانع از انحراف انسان‌هاست و دشمن از ولایتمداری ملت ایران هراس دارد.

حق‌بین با اشاره به اینکه همه ما مدیون نظام و انقلاب اسلامی هستیم تصریح کرد: باید در راستای حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی تلاش کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه