خبرنگار: ابوالفضل شکری
فرماندار لنگرود در گفتگو با 8دی:

۵۰ درصد مدیران کارخانجات مطالبات چای‌کاران را پرداخت نکرده‌اند / پرداخت‌ها به کندی انجام می‌شود

فرماندار لنگرود گفت: ما به دنبال پرداخت مطالبات چای‌کاران هستیم و متأسفانه ۵۰ درصد کارخانجات ما مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده‌اند.

۵۰ درصد مدیران کارخانجات مطالبات چای‌کاران را پرداخت نکرده‌اند / پرداخت‌ها به کندی انجام می‌شود

سید رضا جوادپور صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی درباره پرداخت مطالبات چای‌کاران لنگرودی اظهار داشت: ما در شهرستان با برگزاری جلسات با مدیران کارخانجات چای‌سازی به دنبال پرداخت مطالبات چای‌کاران هستیم و متأسفانه ۵۰ درصد مدیران کارخانجات ما مطالبات چایکاران را پرداخت نکرده‌اند.

وی افزود: کشاورزان از عدم پرداخت مطالبات نگران هستند و پرداخت‌ها به کندی انجام می‌شود. اخیرا جلساتی را با دکتر روزبهان رئیس سازمان چای کشور در همین رابطه داشته‌ایم و پیشنهاداتی را هم برای رفع این مشکل طرح کرده‌ایم.

فرماندار لنگرود ادامه داد: در لنگرود همین الان مدیران کارخانجات چایسازی‌ای داریم که حاضرند سهم ۶۰ درصد و ۴۰ درصد را با هم بصورت نقدی به کشاورزان پرداخت کنند اما باید سازمان چای زمینه حقوقی و اداری این کار را فراهم کند.

جوادپور با بیان اینکه دولت به مسئله چایکاران توجه خاص دارد گفت: اینکه ما توقع داشته باشیم که کل بهای برگ سبز چای را دولت پرداخت کند به راحتی قابل پذیرش نیست و باید بررسی شود. ضمن اینکه ما اعتقاد داریم که باید چای کیفی تولید شود اما چایی در انبارها موجود نیست. عمدتا چای‌هایی که در انبارها موجودند با کیفیت پایین هستند.

وی در پایان گفت: ما از وضعیت موجود پرداخت مطالبات چای‌کاران راضی نیستیم و استاندار محترم هم به این دلیل به شدت پیگیر هستند و مکاتبه هم داشته اند. امیداور هستیم با پیگیری‌های ما کارخانجات نسبت به پرداخت سهم خود و دولت هم نسبت به سهم خودش اقدام کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه