جانشین سپاه رشت در گفتگو با 8دی:

سپاه پاسداران ایران تامین کننده امنیت منطقه است/ مسئولان سخنانی نگویند که به کام دشمنان شیرین باشد

جانشین سپاه رشت گفت: تخریب کنندگان این نهاد انقلابی نمیخواهند خدمات جهادی این نهاد راببینند، لذا با دشمنان همصدا می شوند.

سپاه پاسداران ایران تامین کننده امنیت منطقه است/ مسئولان سخنانی نگویند که به کام دشمنان شیرین باشد

حسن حبیبی امروز در گفتگو اختصاصی با خبرنگار هشت دی در رشت با بیان اینکه سپاه پاسداران به اجرای بیانات رهبری اهتمام می ورزد اظهار داشت: سپاه پاسداران با بهره گیری از تدابیر مقام معظم رهبری خود را آماده فداکاری درعرصه های گوناگون مورد نیاز انقلاب و نظام اسلامی میداند.

وی تصریح کرد: این نهاد انقلابی ثابت کرد که تمام اعضای این نهاد با توجه به ماهیت آن یک وظیفه انقلابی در عرصه‌های مختلف بر‌عهده دارند و رسالت خود را به درستی انجام می‌دهند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه رشت با تاکید بر اینکه امروزه تخریب نهادهای مولود انقلاب اسلامی از جمله سپاه که پس از انقلاب شکل گرفته در شان مدیران نظام نیست گفت: این نهادها طبق قانون اساسی وظایف خود را بر محور اساسنامه خود انجام می‌دهند.

حبیبی سپاه پاسداران را یکی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: سپاه در عرصه‌های مختلف ماموریت‌های گوناگونی برعهده دارد، سپاه پاسداران یک وظیفه نظامی را عهده‌دار بوده و در اساسنامه آن نیز دفاع از انقلاب اسلامی در ابعاد دیگر ماموریت‌هایی به آن محول شده و جایگاه ویژه‌ای در نظام اسلامی دارد.

وی با بیان اینکه اغلب توطئه‌های نظام استکبار مربوط به حوزه اقتصادی است مطرح کرد: سپاه بر اساس تکلیف انقلابی درسازندگی، عمران و آبادانی خدمات شایانی به مردم انجام داده است.

قائم مقام سپاه مرکزی رشت افزود: جای تعجب است که برخی مدیران با نیش و کنایه موضع ‌گیریهای ناصحیح و تهاجم‌آمیز در مقابل سپاه می‌کنند.

حبیبی با اشاره بر نقش بی بدیل سپاه در تامین امنیت کشور و منطقه خاورمیانه گفت: شایسته نیست که از سوی برخی مسئولان علیه این نهاد سخنانی مطرح شود که خوشایند دشمنان انقلاب است.

وی افزود: تخریب کنندگان این نهاد انقلابی نمیخواهند خدمات جهادی این نهاد راببینند، لذا با دشمنان خارجی همصدا می شوند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه