نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس:

مشکلات مسکن مهر آستارا از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان نشأت می‌گیرد!

داداشی گفت: تمام مشکلات و مصائب مسکن مهر شهرستان آستارا از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان نشأت می‌گیرد.

مشکلات مسکن مهر آستارا از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی گیلان نشأت می‌گیرد!

به گزارش ۸دی به نقل از فارس، ولی داداشی در نشست شورای مسکن مهر این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری با بیان اینکه یک‌هزار و ۳۰۰ خانوار در این شهرستان با مشکل مسکن مهر مواجه هستند، اظهار کرد: چندین سال است که مسکن مهر این شهرستان بلاتکلیف مانده است.

وی با اشاره به اینکه تمام مشکلات و مصائب مسکن مهر شهرستان آستارا از اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان گیلان نشأت می‌گیرد، تصریح کرد: تعاونی‌های مسکن مهر این شهرستان به لحاظ قانونی باید در سال ۹۰ منحل می‌شد که اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی نسبت به این موضوع کوتاهی کرده‌ است.

نماینده مردم شهرستان آستارا در مجلس شورای اسلامی با اذعان براینکه در مسکن مهر این شهرستان واحدهایی فروخته شده که واقعیت خارجی ندارند، خاطرنشان کرد: در دادسرای آستارا یک‌هزار و ۴۰۰ پرونده جهت مسکن مهر تشکیل شده که تعداد واحدهای مسکن مهر این شهرستان در مجموع ۹۰۰ واحد هستند.

داداشی با بیان اینکه افرادی که در مسکن مهر شهرستان آستارا سرمایه‌گذاری کرده‌اند همه از اقشار آسیب‌پذیر جامعه بوده و به نان شب محتاج هستند، اظهار داشت: خیلی از این افراد که در حال پرداخت اقساط واحدهای خود هستند اجاره‌نشین بوده و هنوز واحد خود را تحویل نگرفته‌اند.

وی خواستار تشکیل کارگروه مشخص شدن وضعیت مسکن مهر شهرستان آستارا شد و بیان کرد: در کنار تشکیل این کارگروه باید یک پیمانکار و زمان‌بندی تحویل پروژه نیز مشخص شود و انتظار داریم این پیمانکار از سوی وزارت راه، مسکن و شهرسازی انتخاب شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه