پرسپولیس صدرنشینی را دوست نداشت/ توقف مقابل تیم پانزدهم

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم فجرسپاسی متوقف شد تا به طور موقت هم به صدر جدول نرسد.

پرسپولیس صدرنشینی را دوست نداشت/ توقف مقابل تیم پانزدهم

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از فارس، در ادامه هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، پرسپولیس از ساعت ۱۴و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه حافظیه شیراز به مصاف فجرسپاسی رفت  که بازی با نتیجه مساوی  یک بر یک مساوی به پایان رسید.

فجر سپاسی که در رده پانزدهم جدول قرار دارد برای اینکه به بقا در لیگ برتر امیدوار باشد بازی را هجومی آغاز کرد و در ۲۰ دقیقه اول مسابقه یکی دو موقعیت بر روی دروازه پرسپولیس خلق کرد و بعد از آن بازی به تعادل کشیده شد.

در دقیقه ۳۴ شوت از راه دور حسین ماهینی را صالح‌خلیل آزاد دروازه‌بان فجر به خوبی مهار کرد.

در نیمه دوم پرسپولیس بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۰ ضربه کاشته ارسالی محسن مسلمان را سیدجلال حسینی با ضربه سر به سمت دروازه فجر زد که توپ بعد از اصابت به مدافع فجر وارد دروازه این تیم شد.

بعد از گل محمود یاوری سرمربی فجر معتقد بود که داور به اشتباه به سود پرسپولیس اعلام خطا کرده و به داور اعتراض‌های زیادی داشت.

در دقیقه ۶۲ شوت مهرداد کریمیان به تیرک عمودی دروازه‌ پرسپولیس اصابت کرد. بازیکنان فجر از توپ برگشتی استفاده کنند.

فجر بعد از این صحنه هم حملات خطرناک زیادی روی دروازه پرسپولیس انجام دادند.

در دقیقه ۶۵ جلال علیمحمدی با یک شوت از داخل محوطه جریمه گل فجرسپاسی را به ثمر رساند تا بازی مساوی شود.

بعد از گل هم فجری‌ها همچنان بر روی دروازه پرسپولیس حمله کرد.

البرز حاجی‌پور داور این مسابقه به میثم خداشناس، مهرداد کریمیان و سیامک کوهنورد و علیمحمدی از فجرسپاسی و محسن مسلمان، سیدجلال حسینی و محمد نوری از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

پرسپولیس در صورت پیروزی در این دیدار می‌توانست به طور موقت به صدر جدول برسد اما سرخپوشان صدرنشینی را دوست نداشتند. آنها سه روز در هفته گذشته به‌خاطر پرداخت نشدن مطالبات‌شان تمرین نکرده بودند. پرسپولیس اکنون ۴۵ امتیازی شد و در همان رده چهارم باقی ماند.

فجرسپاسی هم با ۲۱ امتیاز در ده پانزدهم جدول باقی ماند.

*ترکیب فجرسپاسی:

صالح خلیل آزاد، حمید جوکار، محمد حیدری (از دقیقه ۶۵ محمد نزهتی)، علی جلیلی، سعید قزل، رامتین سلیمان‌زاده، مهرداد کریمیان، سیامک کوهنورد، جلال علیمحمدی، میثم خداشناس (از دقیقه ۸۹ مسعود ریکی) و سمیر بکریچ (از دقیقه ۸۹ آرمان رمضانی)

سرمربی: محمود یاوری

*ترکیب پرسپولیس:

نیلسون، جلال حسینی، محسن بنگر (از دقیقه ۸۲ علیرضا نورمحمدی)، میثم حسینی، حسین ماهینی، محسن مسلمان( از دقیقه ۵۷ پیام صادقیان)، رضا حقیقی، محمد نوری، حمیدرضا علی‌عسگر (از دقیقه ۷۴ سیدمهدی سیدصالحی)، محمدرضا خلعتبری و محمد عباس‌زاده

سرمربی: علی دایی

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه