از مسئولان میخواهیم سر سوزنی از حقوق حقه و قانونی ایران در مسائل انرژی هسته‌ای عقب نشینی نکند

در بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان آمده است: ما از دولت جمهوری اسلامی و مسئولین دلسوز این نظام می خواهیم که در مسیر رشد و سربلندی ایران اسلامی تمام تلاش خود را نموده و سر سوزنی از تمام حقوق حقه و قانونی جمهوری اسلامی ایران بخصوص مسائل انرژی هسته‌ای و … عقب نشینی نکند.

از مسئولان میخواهیم سر سوزنی از حقوق حقه و قانونی ایران در مسائل انرژی هسته‌ای عقب نشینی نکند

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان، بمناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نصر من الله و فتح قریب و بشر المومنین

باسلام وصلوات به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج) و روح پاک حضرت امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی و سلام بر رهبر فرزانه و مدبر جهان اسلام حضرت امام خامنه ای (مد‌ظله‌العالی) و درود خدا بر ملتی که در راه خدا و انقلاب اسلامی وظیفه شرعی و تکلیف خود را به بهترین شکل در فراز و نشیب های سال های انقلاب و پس از آن انجام داده اند و شایسته بهترین تقدیرها  هستند.

در بلندای سپهر سیاسی تاریخ سراسر افتخار و مبارزه نظام مقدس اسلامی کم نیست روزهای شکوهمندی که ریشه در تاریخ سازی یک ملت بزرگ و قهرمان دارد روزی برای عشق به روح الله عزیز و روزی در لبیک به ندای امام خامنه‌ای برای برچیدن بساط فتنه.

 اکنون درآستانه سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی ایران که مقطع تابناک رهایی ملت مسلمان و قهرمان ایران از  حکومت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی و به چالش کشاندن معادلات شرق و غرب است، می باشیم. تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهدداشت.

پس از گذشت ۳۰ سال از انقلاب اسلامی ایران بدست غیور مردان و زنان و فرزندان ملت، با وجود تمام مصائب و دشواری ها و کارشکنی هایی که آمریکا و متحدان مستکبر آن بر علیه ایران اسلامی انجام داده اند این کشور با گذشت زمان بیشتر از گذشته ایستادگی در مقابل آنان نشان می دهد. در این سال ها ملت ایران، همچون زمان گذشته در مقابل جنایات ظالمانه، از برپایی جنگ تحمیلی علیه ایران گرفته تا تحریم های اقتصادی و تجاری شدید و مکرر بر ضد کشورمان، با فرمایش و رهنمود های امام خامنه ای پایداری نمودند.  بدون هیچ گونه وابستگی به غرب به فناوری نوین و صلح آمیز هسته ای دست یافتند و توانستند پیشرفت سریع و رو به رشد علمی داشته باشند به گونه ای که جهانیان را متحیر ساختند،  در آزمون های سیاسی پیش آمده مانند فتنه ها، بصیرت سیاسی خود را به همگان نشان دادند.

اکنون در تحولات اخیر جهانی، سران رژیم های فاسدی که از آغاز، مقابل نهضت اسلامی ما ایستادند یکی پس از دیگری سقوط می کنند و با سرعتی باور نکردنی جای خود را به اسلام گرایان و دوستداران انقلاب اسلامی می دهند. در عرصه اقتصادی، بحران بی سابقه در تاریخ، نظام سرمایه داری را محاصره کرده و راهی جز اعلام ورشکستگی پیش روی آنان نیست. در عرصه سیاسی استکبار غرب متحدان خود را در مناطق حساس خاور میانه و آمریکای لاتین پی در پی از دست می دهد و در محاصره انزجار ملت های جهان و حتی ملت های آمریکا و اروپا قرار گرفته اند. اینک آمریکا و صهیونیزم پس از شکست های مکرر از ملت انقلابی ما در حوزه های سیاسی و شکست تهاجم فرهنگی دشمن در بی هویت کردن نسل جوان و … ؛ خصم زبون به شیطنت جدیدی روی آورده و تلاش می کند با توطئه اقتصادی، ملت ما را به زانو درآورند، غافل از آنکه ملت بزرگ و تاریخ سازی که تا اینجا آمده تا آخر خواهد آمد و از همین تهدیدها و تحریمها فرصتی را برای شکوفایی و جهش اقتصادی خود خواهد ساخت که بار دیگر جهان را به شگفتی وادارد.اگر توانستیم از آن بحران ها عبور کنیم که با افتخار عبور کردیم، بی شک عبور از شرایط جدید برای ملت ما چیزی نیست.

در این بیانیه ما دانشگاهیان از دولت جمهوری اسلامی و مسئولین دلسوز این نظام می خواهیم که در مسیر رشد وسربلندی ایران اسلامی تمام تلاش خود را نموده و سر سوزنی از تمام حقوق حقه و قانونی جمهوری اسلامی ایران بخصوص مسائل انرژی هسته‌ای و … عقب نشینی نکند و بر ارزشهای اخلاقی و اسلامی در عرصه فرهنگی از قبیل سینما، نشریات و … پایبند بوده و به آنها عمل نماید.

در عرصه اقتصادی از دولت خدمتگذار می خواهیم ضمن اعتماد بیشتر به جوانان ایرانی؛ با دستور قاطع واردات هرگونه کالا از کشورهایی که حرف از تحریم ایران زده اند به طور کامل ممنوع کنند. زیرا قطع واردات بهترین فرصت برای حل مشکل بیکاری وشکوفایی چشمگیر صنعت و فناوری کشور خواهد بود.

همچنین از عموم ملت شریف ایران می خواهیم با حضور فعال در همه عرصه های سیاسی واجتماعی و اقتصادی پیش رو، مثل همیشه تا زمان رفع همه مشکلات استقامت پیشه کنند و صادقانه و در خط اسلام ناب از حقوق خود با همه وجود و سرمایه در مقابل جهانخواران دفاع کنند و دشمن را در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام گذارند که پیروزی نزدیک است.

در پایان ما دانشجومعلمان بسیجی پردیس امام علی (ع) دانشگاه فرهنگیان گیلان به عنوان دبیران و فرهنگیان آینده نظام آموزشی کشور، ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر و تلاش در جهت زنده نگاه داشتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس امام راحل(ره) با عزمی راسخ در جهت اعتلاء و شکوفایی ایران اسلامی در همه ساحت ها همت می‌گماریم و هم‌چون گذشته به پیمانی با مقام معظم رهبری بسته بودیم ، پایبندیم و در راه رسیدن به اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهیم کرد و با یاری ملت غیور ایران این مسیر را تا انتها ادامه خواهیم داد. (انشاءالله)

وعده دیدار ما : راهپیمایی پرشکوه ۲۲ بهمن ۹۲

ومن ا… توفیق

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه