ویدئوی فوق العاده جذاب درباره سلیقه مردم؛

مردم بین دو خودکار ایرانی، خارجی‌اش را انتخاب می‌کنند!

این گروه دو دسته خودکار دارای ظاهر مشابه، یکی ایرانی و دیگری خارجی را خریده و در داخل بدنه هر دو، مغزی خودکار ایرانی گذاشتند.

مردم بین دو خودکار ایرانی، خارجی‌اش را انتخاب می‌کنند!

به گزارش ۸دی، در اقدامی حالب تعدادی از فعالین حوزه تولید ملی، برای بررسی میزان تاثیر کیفیت محصولات در انتخاب میان کالای ایرانی و خارجی آزمایش جالبی انجام دادند.

این گروه دو دسته خودکار دارای ظاهر مشابه، یکی ایرانی و دیگری خارجی را خریده و در داخل بدنه هر دو، مغزی خودکار ایرانی گذاشتند.

دوربین مخفی این گروه در میان مردم رفته و تحت عنوان تست برای خرید خودکار از آنان می‌خواهد تا پس از تست دو خودکار نظرشان را بگویند و خودکاری که احساس می‌کنند کیفیت بهتری دارد را انتخاب و خرید کنند.

واکنش های مردم زمانی که از همسان بودن مغزی خودکار ها بی‌خبرند، بسیار جالب است.

بجز یک نفر، همه تست کنندگان می‌گویند خودکار خارجی بهتر است!

نکته جالب توجه اینکه وقتی فروشنده از آنها می پرسد چرا خارجی بهتر است، با نشان دادن خطوط خودکار خارجی با تاکید می‌گویند ببین! این خیلی بهتر می‌نویسد!

یکی از مشتریان حتی پا را فراتر می‌گذارد و می گوید «ایرانی صد سال عقب است!».

در پایان این ویدئوی جالب به مشتریان گفته می شود که مغزی هر دو ایرانی است اما باز هم برخی باور نمی‌کنند.

همین آزمایش توسط گروه «کبریت مدیا» با شکلات صبحانه ایرانی فرمند و مشابه خارجی انجام شد. یعنی در دو ظرف که یکی آرم خارجی مشهوری دارد و دیگری آرم فرمند، شکلات یکسان ایرانی ریخته و از مردم خواستند نظرشان را درباره طعم این شکلات ها بگویند. غالب مشتریان شکلات صبحانه خارجی را بسیار بهتر از نمونه ایرانی اش ارزیابی کردند!

 

این ویدئو به خوبی نشان می دهد عدم خودباوری و تبلیغات چشم نواز و پر سر و صدای محصولات خارجی شدیدا بر انتخاب مردم تاثیر گذاشته و عملا بسیاری از مردم فارغ از میزان کیفیت، خارجی پسند شده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
منتشر کنید
با این مردم، این کشور در هیچ زمینه ای هیچ آینده ای ندارد. من به شما قول میدهم کشور ما در بیست سال آینده لگدکوب اجنبی و تجزیه خواهد شد. این ملت در همه مسائل ، غرب پرست بر وزن بت پرست شده اند. آخرش هم که میگی دلیل ارائه کنید چرا خارجی ، مطمئن باشید یا به شما یا به آخوندها فحش میدند‌ . ملت ما در یک سطحیت فاجعه بار به سر میبره و کشور رو به زوال سوق میده.
در حاشیه