با بارش برف در دیلمان حتی یک ساعت هم راه بسته نشد

فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: نجفی استاندار گیلان با من تماس گرفت و وضعیت منطقه را جویا شد. وقتی که به وی گفتم که بیش از ۲ متر در محور سیاهکل به دیلمان برف باریده است، کمی مکث کرد!

با بارش برف در دیلمان حتی یک ساعت هم راه بسته نشد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از درسیاهکل ، حسنعلی حاجتی فرماندار شهرستان سیاهکل در حاشیه مراسم افتتاحیه پروژه های عمرانی این شهرستان ضمن تبریک به مناسبت دهه مبارک فجر اظهار کرد: شهدای ترور، انقلاب و دفاع مقدس برای ایستادگی این نظام جان خود را فدا کرده اند و ما باید ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی تصریح کرد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به دنبال این هستند که نظام را نا کارآمد نشان بدهند و برای این کار از تمام قدرت خود بهره می گیرند. در صورتی که کشور ما در زمینه های مختلف علمی، پزشکی و صنعتی پیشرفتهای چشم گیری پس از انقلاب داشته است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش شدید برف در منطقه کوهستانی دیلمان، با تلاش شبانه روزی راهدارهای اداره راه و شهرسازی حتی یک ساعت هم راه بسته نشد و این کار آنها قابل تقدیر است.

فرماندار شهرستان سیاهکل همچنین از رؤسا و کارمندان اداره های برق، گاز، آب و راه و شهرسازی که در ایام برف اخیر به صورت شبانه روزی تلاش کردند تا مردم سیاهکل بتوانند در آرامش زندگی کنند و مشکلی برای آنها پیش نیاید، تشکر کرد.

حاجتی در رابطه با افتتاح خانه های مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در دهه مبارک فجر نیز گفت: یکی از خدمات خوبی که پس از انقلاب توسط کمیته امداد که از یادگاریهای امام راحل است و همچنین توسط بهزیستی انجام می شود، ساختن خانه و ارائه خدمات به قشر آسیب پذیر است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
باسلام خدمت همکار محترم لطفا به سایت ما سری بزنید
در حاشیه