خبرنگار: الیاس عبدالله‌پور
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان:

تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی با اقتدار مقابلش / تصاویر

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: همه‌ی ما خوب می‌دانیم که تنها راه و بهترین راه مقابله با دشمن ایستادگی با اقتدار است.

تنها راه مقابله با دشمن ایستادگی با اقتدار مقابلش  / تصاویر

به گزارش ۸دی، سرهنگ پاسدار عباس بایرامی در مراسم یادواره ۶ شهید روستاهای سیویر، سرکله و گرمابسرا از بخش رانکوه شهرستان املش که عصر شنبه در مسجد صاحب الزمان(عج) سیویر برگزار شد؛ اظهار داشت: نخبگان نظامی ایران در قبل از انقلاب اجازه کمترین و کوچکترین فعالیت های فنی و تحقیقاتی در زمینه نظامی را نداشتند و در صورت اقدام، با برخورد تند و تنبیه مستشاران نظامی آمریکایی مواجه می شدند.

وی افزود: ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی، به عزت و شکوه و جایگاه واقعی خویش در منطقه و دنیا دست یافت و این حاصل رهبری پیامبرگونه امام راحل، پیروی مردم از وی در سایه ی وحدت و همدلی و ایمان به خدا تحقق یافت.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: جز در دوران دفاع مقدس سابقه ندارد که دو ابرقدرت شرق و غرب در کنار یکدیگر ایستاده باشند ولی ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی با دست خالی ولی با روحیه ای سرشار از ایمان به خدا و معنویت در دوران دفاع مقدس در برابر دو ابرقدرت شرق و غرب ایستاد.

بایرامی ادامه داد: شهدای ما از بهترین جوانانی بودند که برای دفاع از دین و شرف و ناموس جان خویش را نثار کردند تا دشمن بر این کشور مسلط نشود و همه‌ی ما خوب می‌دانیم که تنها راه و بهترین راه مقابله با دشمن ایستادگی با اقتدار است و و لاغیر.

وی افزود: دشمنان ما به موقعیت ایران و منابع سرشار آن به خوبی اطلاع دارند ولی دست‌شان از آن کوتاه شده و از سوی دیگر می‌خواهند بر کشورهای منطقه مسلط شوند و در این زمینه هم ایران اسلامی مانع از تحقق این خواسته های پلیدشان شده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: تحریم‌های دشمنان مربوط به سال‌های اخیر نیست بلکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به ویژه در دوران دفاع مقدس هم با انواع تحریم های دشمن مواجه بودیم ولی مقاومت کردیم و تسلیم خواسته ها و زیادی خواهی های دشمن نشدیم.

بایرامی ادامه داد: شهدای ما ولایتمدار بودند و راه صد ساله را یک شبه طی کردند و با مطالعه وصیت نامه شهدا که سفارش اکید امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب هم است متوجه می‌شویم که وصیت‌نامه شهدا خود یک کتاب عرفانی است.

وی در پایان اظهار داشت: دشمن امروز حمله و هجمه علیه ملت مسلمان ایران را نه از طریق جنگ سخت نظامی بلکه از طریق جنگ نرم فرهنگی آغاز کرده و با بودجه های هنگفت و برنامه های متعدد از طریق ماهواره و اینترنت و فضای مجازی خانواده های ایرانی را متلاشی کند تا جامعه از درون متلاشی شود.

در پایان مراسم، توسط حاج مسعود عارفی نوحه خوانی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه