نماینده اسبق رشت در گفتگو با 8دی:

لزوم وحدت جریان های سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام/ مسئولان با وحدت و دلسوزانه به تشکیل دولت جدید کمک کنند

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تقویت وحدت جریان های سیاسی داخل کشور برای پیشبرد اهداف نظام گفت: مسئولان کشور با رمز وحدت و دلسوزانه به تشکیل دولت جدید کمک کنند.

لزوم وحدت جریان های سیاسی برای پیشبرد اهداف نظام/ مسئولان با وحدت و دلسوزانه به تشکیل دولت جدید کمک کنند

سید علی آقازاده در گفتگو با خبرنگار ۸دی دشمنی های استکبار جهانی علیه ایران را پایان ناپذیر توصیف کرد و اظهار داشت: دشمنی های دشمن هم سابقه داشته و قطعا با سابقه جمهوری اسلامی ایران تمام شدنی نیست.

وی با اشاره به تاریخ انقلاب اسلامی و اختلافات چشمگیر با نظام زورگو و چپاول گرای غرب افزود: ما اختلاف درازمدت و پایدار با نظام سلطه و جریان زورگو و باطل در پیش داریم.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به تقویت وحدت تمامی نیروهای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف نظام تاکید کرد و گفت: رمز ماندگاری و پایداری جمهوری اسلامی ایران که منجر به موفقیت تا امروز در میدان مبارزه شده است وحدت همه ی گروه ها و جریان های سیاسی داخل کشور است که باید تقویت شود.

نماینده اسبق مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با دعوت نیروهای انقلاب به حرکت در مسیر تفکرات جریان ولایی کشور خاطرنشان کرد: باید همه ی نیروهای نظام و انقلاب تحت لوای تفکر نظام جمهوری اسلامی که همان نظام و جریان ولایی است گرد هم آییم.

آقازاده به ضرورت کمک دلسوزانه به دولت در تشکیل کابینه جدید تاکید داشت و گفت: باید در جریان تشکیل دولت جدید همه ی مسئولان دلسوزانه رمز و وحدت و پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهند.

عضو اسبق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی غیرت دینیو  نگاه دشمن شناس را موجب پیشرفت ایران در مقابل دسیسه های دشمن برشمرد و گفت: باید با دید دشمن شناسی و نگاه همراه با تعصب و غیرت دینی که دارند بتوانند در مقابل با دسیسه های دشمنان ایستادگی کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
saman
این اقا در دوران نمایندگیشون چه گلی به سر مردم زدن که الان اومدن اینجا داره نظر میده.ایشون بدرد سیاست نمیخوره.صدسال هم کاندیدا بشه هم دیگه رای نمیاره
در حاشیه