ادعای جدید و جالب رسانه ایتالیایی درمورد آزمون

با وجود مخالفت صریح باشگاه روسی با فروش ستاره ایرانی رسانه های معتبر ایتالیا همچنان بر خرید این بازیکن توسط باشگاه سرشناس شهر رم تاکید دارند.

ادعای جدید و جالب رسانه ایتالیایی درمورد آزمون

به گزارش ۸دی، رسانه های ایتالیا همچنان در گزارش های خود پیرامون فعالیت های نقل و انتقالاتی باشگاه لاتزیو از قرار داشتن سردار آزمون در سبد خریدهای بیانکوچلستی خبر داده و این بار مدعی شدند با توجه به پروسه ای که باید برای دریافت پاسپورت ایتالیایی برای این بازیکن آسیایی طی شود سران لاتزیو در فکر خرید سردار و انتقال قرضی او به باشگاه ورونا ایتالیا هستند.

کوریره دلااسپورت در شماره امروز خود در یکی از صفحات داخلی در گزارشی از نقشه های لاتزیو برای حل کردن مشکل فهرست نفرات غیر اتحادیه اروپا باشگاه پرده برداشت و نوشت:« کیتا بالده به تمرینات پیش فصل بازگشته تا همچنان پروسه انتقال او در هاله ای از ابهام باشد اما با این وجود سران لاتزیو همچنان روند مذاکرات خود با روبین کازان و سردار آزمون را قطع نکرده اند چون بنا دارند به هر نحوی شده این ستاره ۲۲ ساله ایرانی را بخرند. البته آنها در این راه تصمیم گرفته اند تا آزمون را نیم فصل اول به ورونا قرض بدهند تا ملی پوش ایرانی علاوه بر آشنایی با جو سری A مشکل اقامت و پاسپورت خود را نیز حل کند».

به نوشته کوریره دلااسپورت باشگاه لاتزیو تصمیم گرفته با نهایی کردن پرونده خرید سردار برای این که بتواند جا برای خرید یک بازیکن غیر اروپایی دیگر را فراهم کند آزمون را نیم فصل به ورونا قرض بدهد تا در این فرصت چند ماهه مراحل دریافت پاسپورت ایتالیایی مهاجم تیم ملی ایران طی شود تا او دیگر سهمیه غیراروپایی قلمداد نشود. نقشه ای که نویسنده کوریره آن را تصمیم دشوار و غیرعملی دانست چون در وهله اول روبین کازان برای فروش آزمون چراغ سبز نشان نداده در ثانی خود سردار نیز تمایلی به حضور قرضی در ورونا نشان نداده و تصمیم گرفته در سال منتهی به جام جهانی در روبین و فوتبال روسیه باقی بماند.

پیش از این سایر رسانه های ایتالیایی از ناامیدی سران لاتزیو برای خرید سردار آزمون و گنجاندن کاسیدو به جای این ستاره ایرانی در فهرست خریدهای باشگاه ایتالیایی خبر دادند تا فوتبالدوستان ایرانی از یک انتقال بزرگ و حیثیتی در تابستان داغ اروپا بیش از پیش ناامید شوند.

منبع: ورزش 3

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه