بر همگان فرض است که با حضوری آگاهانه و حماسی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر هویت انقلابی خود را اثبات کنیم

بی‏شک نقش حماسی شما مردان و زنان گیلانی بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید و حکایت پایداری شما زبانزد نسلهای بعدی خواهد شد و این همه، مسؤولیت ما را در قبال حفظ دستاوردهای نظام،دو چندان می‏کند .

بر همگان فرض است که با حضوری آگاهانه و حماسی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر هویت انقلابی خود را اثبات کنیم

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی نیوز، به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۲۲بهمن آیت الله رمضانی، عضو مجلس خبرگان رهبری، بیانیه ای صادر کردند که به شرح زیر است:

بِسْمِ الله الرَّحمن الرَّحیم
وَ الفَجر وَ لیالٍ عَشر

مردم این سرزمین هر سال بهار استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی را در بهمن ماه پیشتر از فصل بهار به سرور می‏نشینند و یاد شهیدان انقلاب اسلامی را گرامی میدارند. اینک که ۳۵  سال از آن حادثه سترگ و انفجار نور می‏گذرد،شایسته است که بر دستاورد‏ها و نعمت‏های آن ،یادآور و شاکر باشیم.بازگشت مجد و هویّت اسلامی، استقلال از بیگانگان مستکبر،عزت و حرمت در جایگاه بین المللی و در دیدگاه ملت‏های آگاه دنیا،خودکفایی ، رشد و توسعه فنی درعرصه گوناگون دانش‏های نوین،ذلت و زبونی دشمنان در انجام توطئه‏ها و توسعه رفاه و معیشت و همه و همه بخشی از نعماتی است که از عنایات خداوند متعال و توجهات امام زمان(عجل‏ا…) برما ارزانی گشته است. بی‏شک این همه مرهون رشادت‏های جوانان پاک و آزاده و انقلابی این مرزو بوم است که بر استبداد طاغوت خروشیدند و بعد ازآن نیز به گاه خطر،دشمن را منهدم کردند و دین و آرمانهای والای انقلاب را مستقر و از آن پاسداری نمودند.
در ورای این همه،رهبری، نفس مطمئنه‏ ای بود که بعد از سالها خفقان، یک تنه به میدان آمد و رنج‏ها و تبعیدها را همچون اجداد طاهرینش،تحمل کرد و سرافراز و پیروز،سیل خروشان ملت را راهبر و رهنما شد و الگویی برای جهان اسلام و حتی آزادی خواهان عالم آفرید که یک تحول جهانی بر پایه ارزشهای الهی و انسانی نام گرفت.
آری انقلاب اسلامی قیامی برای خدا بود تا آرمانهای بلند انبیاء الهی محقق گردد و انعکاس آن حرکت در دنیا، موجب رشد فزاینده اسلام گرایی در اروپا و آمریکا شود و نور عزت و ابهت اسلام را چنان تلالو بخشد که چشمان قدرت‏ها را خیره سازد. بدین خاطر است که استکبار جهانی با همراهی صهیونیسم بین المللی دست به دست هم داده‏اند تا گستره گرایش به اسلام را به هر نحوی که شده کنترل نمایند، روزگاری با تئوری حذف جمهوری اسلامی، انواع توطئه‏ها و دسیسه‏های نظامی،فرهنگی،سیاسی و اقتصادی را بر سر راه مردم مسلمان ایران چیدند تا شجره طیبه انقلاب اسلامی را بخشکانند ولی شکست خوردند و امروزه با عَلَم کردن گروه‏های انحرافی همچون تکفیری ها وطالبان قصد دارند که چهره اسلام را با گره زدن به خشونت و واپس گرایی تخریب کنند تا الگوی اسلام عزیز که قرین ویژگی‏هایی چون عقلانیّت، عدالت،معنویّت،امنیّت و آزادی است،غیرقابل الگو برداری باشد، ولی نمی‏دانستند که انقلاب و اسلام انوار الهی است که با کوردلی دشمنان خاموش نمی‏گردد.
مردم فهمیده وانقلابی گیلان:
بی‏شک نقش حماسی شما مردان و زنان گیلانی بر تارک تاریخ انقلاب اسلامی خواهد درخشید و حکایت پایداری شما زبانزد نسلهای بعدی خواهد شد و این همه، مسؤولیت ما را در قبال حفظ دستاوردهای نظام،دو چندان می‏کند زیرا که حفظ این حماسه بزرگ اگر مهمتر از تحقق انقلاب نباشد کم‏تر نخواهد بود.
لذا بر همگان فرض است که بار دیگر در صفوفی به هم پیوسته با حضوری آگاهانه و حماسی، در راه پیمایی ۲۲ بهمن شرکت نموده و بار دیگر بر اثبات هویت انقلابی خود همت گماریم و توطئه‏های استکبار جهانی و صهیونیسم خونخوار را خنثی سازیم،و ندای پاسداری از آرمانهای خمینی کبیر را به گوش جهانیان رسانده و تجدید میثاق با خون پررنگ و خدایی شهداء و نیز با حکیم و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت اله خامنه‏ای مدظلله العالی خواهیم بست تا فتح قله‏های پیروزی و رسیدن به ساحل قدس و معنوی و به اهتزاز در آمدن پرچم سبز نبوی و سرخ حسینی تحت لوای دولت کریمه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)از پای نخواهیم نشست.
خداوند منان را برای این نعمت بزرگ سپاس می‏گزاریم و از آن ذات لایزال مسئلت می‏جوئیم که توفیق شکر گزاری را به همه ما مرحمت فرماید.

رضا رمضانی گیلانی
نماینده منتخب شما در مجلس خبرگان رهبری

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه