گزارش اختصاصی از جلسه شورای اداری رشت:

سهم خواهی جعفرزاده از روحانی تا تاکید فرماندار بر قانون مداری دولت تدبیر در انتخابات

در جلسه شورای اداری رشت جعفرزاده خواهان حضور گیلانیان بیشتری در کابینه شد و فرماندار نیز از قانون مداری دولت در انتخابات گفت.

سهم خواهی جعفرزاده از روحانی تا تاکید فرماندار بر قانون مداری دولت تدبیر در انتخابات

به گزارش ۸دی، سیروس شفقی فرماندار رشت در جلسه شورای اداری صبح امروز در فرمانداری رشت حضور مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای رشت را باشکوه خواند و اظهار داشت: مهمترین وظیفه دولت کسب اعتماد کردن از مردم و رعایت اخلاق و قانون مداری است که به یاری خدا دولت تدبیر و امید در انتخابات جاری این امر را به درستی اجرا کرده است.

وی با اشاره به صحت و سلامت برگزاری انتخابات و رای بیش از ۷۲ درصدی روحانی افزود: مردم با انتخاب دکتر روحانی نشان دادند که به این دولت امید دارند و میخواهند کشورشان سرافراز باشد.

فرماندار رشت با اشاره به ظرفیت بالای استان گیلان در حوزه های مختلف کشاورزی، دامپروری، صنعت و معدن گفت: مدیران و مسئولان دستگاههای اجرای برای تحقق امر تولید و اشتغال تمام تجهیزات مورد نیاز ادارات خود را از تولید کنندگان داخلی تهیه کنند.

شفقی با ابراز امیدواری از سهم ۲۷ درصدی بودجه شهر رشت خاطر نشان کرد: از مدیران اجرایی می خواهیم که گزارشات خود را به فرمانداری رشت اطلاع داده و تمام پروژه های قابل افتتاح را نیز تا هفته دولت تحویل دهند.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تشکر از مردم گیلان برای شرکت در انتخابات و انتخاب روحانی به عنوان رئیس جمهور اظهار داشت: موفقیت دکتر روحانی در انتخابات از یک سو مایه موفقیت مردم و از سوی دیگر حاصل زحمات تمام مسئولین است.

وی با بیان اینکه مسئولین استان گیلان حمایت تمام قد خود از دولت روحانی را به اثبات رساندند تصریح کرد: انتظار ما این است مسئولین گیلانی در کابینه دولت دکتر روحانی حضور بیشتری داشته باشند.

کیوان محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان نیز در این نشست با تمجید از اظهارات غلامعلی جعفرزاده در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: متاسفانه سهم بودجه استان گیلان در مجلس کاهش یافته بود که با تلاش نمایندگان گیلان و دکتر نوبخت این سهم به ۲۷ درصد افزایش یافته است.

وی با تأکید بر اینکه بودجه شهرستان رشت بین ۱۶.۵ تا ۲۴ درصد بوده است تصریح کرد: بودجه استانی بسیار کمتر از جمعیت بوده است، ما سعی کردیم سرانه به‌نوعی توزیع شود تا شهرستان رشت آسیب نبیند و از ۲۱ درصد در سال ۹۳ به ۲۷.۸ درصد در سال ۹۶ افزایش دادیم.

محمدی بابیان اینکه نطق‌های جعفرزاده در مجلس اثرگذار است گفت: ما امیدواریم با حضور نمایندگان گیلانی در مجلس بیش‌ازپیش به گیلان رسیدگی شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه